بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > تزریق ژل : تزریق فیلر لب  | هر آنچه باید بدانید

تزریق فیلر لب  | هر آنچه باید بدانید

تزریق ژل لب

کم‌حجم شدن لب‌ها، کاهش ارتفاع آن و برجستگی‌های آن باعث می‌شود زیبایی افراد تحت تأثیر قرار بگیرد. این موارد اکثراً به دلیل افزایش سن در افراد رخ می‌دهد و بهترین گزینه درمان آن تزریق ژل لب طبیعی است. تزریق فیلر لب طبیعی برای برگرداندن اثرات افزایش سن بر لب‌ها بسیار مؤثر است. در تزریق فیلر لب طبیعی باید به نزد پزشک متخصص بروید. لب تحتانی معمولاً حجیم‌تر از لب بالایی است و طرف چپ و راست لب‌ها یک تقارن  طبیعی دارد و پزشک متخصص به‌خوبی به این نکته واقف است و در تزریق فیلر لب طبیعی آن را در نظر می‌گیرد.

چگونگی تزریق فیلر لب طبیعی

تزریق ژل لب عملی است که نیاز به مهارت دارد و هر فردی نمی‌تواند آن را انجام دهد. لب‌ها عضو مهم صورت هستند و تزریق اشتباه عوارض خطرناکی را برای فرد ایجاد می‌کند. پزشک متخصص به‌خوبی با ساختمان پوست انسان آشناست و تکنیک‌های تزریق مثل مقدار تزریق، نحوه قرارگیری و تزریق، محل مناسب تزریق و تکنیک‌های آن را به‌خوبی می‌داند. پزشک متخصص با استفاده از سرنگ‌ها و سوزن‌های مخصوص با زاویه‌ای مناسب مقدار مشخصی از ژل لب را به لایه‌های پوست فرد تزریق می‌کند. این‌که تزریق ژل چقدر باید عمیق باشد مهارتی است که پزشک آن را می‌داند. پزشک با توجه به مدل مورد نظر بیمار سعی می‌کند تا در نواحی مختلف لب فرد ژل تزریق کند.

ارتباط با آمون

مزایای تزریق فیلر لب طبیعی

تزریق ژل لب طبیعی مزایای زیادی دارد و همین موضوع سبب شده است تا این عمل طرفداران زیادی داشته باشد. در ادامه به مهم‌ترین مزایای تزریق ژل لب می‌پردازیم.

کوتاه بودن دوران نقاهت: دوران نقاهت تزریق ژل لب معمولاً کوتاه است و بعد از چند روز فرد می‌تواند با خیالی راحت از زیبایی لب‌های خود لذت ببرد. فرد به‌راحتی می‌تواند بعد از تزریق در محل کار خود حاضر شود و از این بابت نگرانی نخواهد داشت.
هزینه مناسب: عمل تزریق فیلر لب طبیعی هزینه بالایی ندارد و همین موضوع باعث شده است تا افراد زیادی آن را انتخاب کنند. زیبایی که شما با این عمل به دست می‌آورید در قبال هزینه‌ای که برای آن می‌پردازید واقعاً به‌صرفه است.
سازگاری با بدن: موادی که در این ژل‌ها استفاده می‌شود کاملاً طبیعی است و با بدن سازگاری بالایی دارد. این ژل‌ها باعث جوان‌سازی صورت به‌ روش طبیعی می‌گردد.
امکان متقارن کردن لب‌ها و تنظیم حجم لب: فرد می‌تواند با پزشک خود در مورد میزان حجم مورد انتظار خود صحبت کند و پزشک نیز حجم تزریقی را طبق نظر فرد انجام می‌دهد.
عوارض کم: عوارض این عمل جزئی و عمومی است و فرد بعد از تزریق فیلر لب طبیعی عوارض خطرناکی را تجربه نخواهد کرد.
از بین بردن آثار افزایش سن: افزایش سن باعث می‌شود لب‌ها حجم و جوانی خود را از دست بدهد و این برای فرد آزار دهنده است. اما تزریق ژل لب طبیعی آثار پیری را از بین می‌برد و فرد لب‌های جوان و سر حال خواهد داشت.
ماندگاری بالا: ماندگاری این عمل بسیار بالاست و فرد تا ماه‌ها و سال‌ها می‌تواند از نتایج تزریق ژل لب لذت ببرد.

 
 

 

 

تزریق فیلر لب
تزریق ژل لب

معایب و عوارض تزریق فیلر لب طبیعی

مدل‌های تزریق ژل لب متنوع است و پزشک سعی می‌کند تا با مشورت با بیمار یکی از این مدل‌ها را انتخاب کند. تزریق فیلر لب روسی پر استفاده ترین روش برای تزریق ژل لب در کلینیک‌ها می‌باشد.

 تزریق ژل به لب نیز به‌مانند سایر عمل‌های زیبایی ممکن است معایب و عوارضی داشته باشد. البته باید بدانید که این عوارض جزئی است و برای فرد نگران کننده نخواهد بود. این معایب عبارت است از:

ایجاد حالت نا متقارن در لب‌ها: اگر پزشک نا مناسبی برای تزریق فیلر به لب انتخاب کنید دچار این عارضه می‌شوید.
عفونت: این مورد در صورتی رخ می‌دهد که شما از ژل‌های تاریخ گذشته و غیر استاندارد استفاده نمایید.
کبودی و التهاب: ممکن است در اثر تزریق ژل به لب کبودی و التهاب رخ بدهد که البته در اکثر موارد این کبودی و التهاب جزئی است و سریعاً برطرف می‌شود.
ایجاد حالت غیرطبیعی: اگر شما پزشک نامناسبی را برای عمل تزریق ژل لب انتخاب کنید ممکن است حالت غیرطبیعی را در لب‌های خود مشاهده کنید به‌صورتی که در دو طرف لب‌های شما تقارن وجود نداشته باشد و یا لب‌های شما بیش از اندازه بزرگ و حجیم شود.

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

وجود درد در هنگام تزریق فیلر لب به دو عامل مهارت پزشک و نوع بی‌حسی استفاده شده دارد. پزشک هر چقدر مهارت بالاتری داشته باشد شما درد کمتری را احساس خواهید کرد. پس باید سعی کنید تا به نزد پزشک متخصص بروید تا عمل تزریق ژل لب با کیفیت بالایی انجام شود و شما دردی را احساس نکنید. از طرفی در کلینیک‌هایی که از کرم‌های بی‌حسی موضعی استفاده می‌کنند فرد درد زیادی را خواهد داشت ولی برعکس اگر از بی‌حسی کامل استفاده شود تزریق ژل لب اصلاً درد نخواهد داشت.

 
 

 

 

ما با شما تماس خواهیم گرفت.

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرد.

شما چی ترجیح می‌دید؟(ضروری)

معرفی برندهای ژل لب

ژل‌های لب زیادی در بازار وجود دارد که بهترین ژل برای تزریق لب، ژل‌های هیالورونیک اسید هستند. این نوع ژل طبیعی است و دلیل آن نیز این است که در بدن خود فرد نیز ساخته می‌شود. ماندگاری این ژل حدود 6 الی 18 ماه است و بعد از آن کم کم جذب بدن می‌شود.

ژل ژوویدرم ساخت لابراتوآر  Allergan امریکا، ژل استایلج ساخت لابراتوآر Vivacy فرانسه، ژل تئوسیال ساخت لابراتوآر Teoxane سوئیس، ژل بلترو ساخت لابراتوآر Merz  کشور آلمان و ژل آلیاکسین ساخت لابراتوآر IBSA کشور ایتالیا دیگر برندهای ژل موجود در ایران هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند و معتبرترین تاییدیه های بین‌المللی را گرفته‌اند.

موارد ذکر شده بهترین برندهای ژل لب موجود در ایران هستند که طرفداران زیادی دارند. دقت کنید که ژل‌های ارزان قیمت موجود در بازار کیفیت خوبی ندارند و تزریق آن‌ها مشکلات زیادی را برای افراد ایجاد می‌کند.

 
 

 

 

تزریق فیلر لب
تزریق فیلر لب

چند سی سی ژل برای صورت نیاز است؟

پزشک تزریق فیلر لب بسته به نوع استفاده از مقدار مشخصی از ژل استفاده می‌کند. جدول زیر مقدار استفاده از ژل برای مقاصد مختلف را نشان می‌دهد.

نوع تزریق

میزان استفاده از ژل

بزرگ کردن لب

حداکثر یک سی سی

رفع خط خنده و خط اندوه

مجموعاً یک سی سی

پروتز گونه

یک الی دو سی سی

زاویه سازی صورت اطراف گونه

دو الی سه سی سی

زاویه سازی فک

دو الی چهار سی سی

رفع فرم غم و خستگی نیمه پایین صورت

یک الی پنج سی سی

خط اشک / زیر چشم

یک سی سی و کمتر

پروتز چانه

یک الی دو سی سی

 

 
 

 

 

هزینه تزریق ژل لب طبیعی

به‌صورت کلی هزینه ژل لب نسبت به سایر عمل‌های زیبایی بسیار کمتر است و در قبال زیبایی ظاهری که برای فرد ایجاد می‌کند کاملاً به‌صرفه است. یکی از موارد مهمی که در هزینه تزریق ژل لب مهم است قیمت ژل لب مورد استفاده است. ژل‌های هیالورونیک اسید با کیفیت ترین ژل‌های موجود در بازار هستند که قیمتی کاملاً مناسب نیز دارند.

توجه داشته باشید که عمل تزریق ژل لب به‌صورت مستقیم با زیبایی ارتباط دارد و شما نباید به هیچ عنوان زیبایی را فدای قیمت و هزینه کنید. جنس و برند ژل، کلینیک انتخابی و  نوع پزشک از مواردی است که بر هزینه تزریق ژل لب طبیعی تأثیر دارد. شما می‌توانید برای تزریق ژل لب به کلینیک آمون مراجعه کنید. این کلینیک مناسب‌ترین هزینه را از بیماران دریافت می‌کند و در عین حال با کیفیت ترین خدمات را به آن‌ها ارائه می‌دهد.

 
 

 

 

تزریق ژل لب
تزریق ژل لب

نکات مراقبتی بعد از تزریق فیلر لب

پزشک متخصص قبل از ژل زدن به لب، آن را بی‌حس می‌کند و شما باید توجه کنید که تا زمانی که این بی‌حسی در ناحیه لب‌ها به‌طور کامل برنگشته است از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید. همچنین مصرف سیگار و الکل تا یک هفته بعد از تزریق نیز ممنوع است. دست زدن به لب‌ها نیز مورد دیگری است که فرد نباید بعد از تزریق انجام دهد. دست‌کاری و یا ماساژ لب‌ها حالت آن را از بین می‌برد. نکات مراقبتی دیگری نیز وجود دارد که فرد باید بعد از تزریق ژل لب طبیعی آن را در نظر داشته باشد. این موارد عبارت است از:

  • تا دو هفته بعد از استفاده از فیلر لب از رفتن به حمام داغ و سونا خودداری کنید. گرمای زیاد برای لب‌ها مناسب نیست.
  • تا یک روز بعد از تزریق از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و انجام ورزش‌های سنگین خودداری کنید.
  • تا یک روز بعد از تزریق از مواد آرایشی استفاده نکنید.
  • در صورت بروز حساسیت، قرمزی، کبودی و التهاب بیش از اندازه پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • تا سه روز بعد از تزریق از غذاهای سخت مثل ساندویچ و نان‌های سفت استفاده نکنید. همچنین سیگار و قلیان نیز ممنوع است. به‌طورکلی نباید ضربه‌ای به لب‌های شما بخورد.
  • دو هفته بعد از تزریق جهت معاینه و در صورت نیاز تزریق مجدد به پزشک خود مراجعه کنید.
  • نشستن صورت تا 8 ساعت بعد از تزریق دیگر مراقبت بعد از فیلر لب است که حتماً باید رعایت نمایید.
  • اگر تزریق ژل خط خنده انجام داده‌اید تا یک روز نباید به هیچ عنوان روی صورت خود بخوابید. در این مدت سعی کنید به‌صورت طاق باز بخوابید.
تزریق ژل لب
تزریق ژل لب

سئوالات متداول

 
 

 

 

اگر از ژل لب برند و پزشک متخصص استفاده کنید تورم به وجود آمده کاملاً جزئی خواهد بود و بعد از دو الی سه روز کاهش می‌یابد. بعد از دو هفته نیز هیچ اثری از تورم روی صورت شما باقی نخواهد ماند.

هیچ مطالعه و شواهد دقیقی وجود ندارد که نشان دهد در دوران شیردهی و بارداری انجام تزریق ژل لب برای فرد خطرناک است اما پزشکان توصیه می‌کنند که تزریق ژل لب بهتر است شش ماه بعد از تولد نوزاد انجام بشود. البته بعضی از پزشکان نیز توصیه می‌کنند که تا پایان دوران شیردهی باید صبر کرد. شاید شش ماه بعد از تولد نوزاد زمان مناسبی باشد. چرا که نوزاد بعد از شش ماه می‌تواند دو الی سه روز از غذای کمکی استفاده کند و مادر نیز بعد از دو الی سه روز دوران نقاهتش به اتمام می‌رسد و می‌تواند دوباره به نوزاد خود شیر بدهد. بنابراین توصیه می‌کنیم که اگر باردار هستید و یا به فرزند خود شیر می‌دهید حتماً به پزشک خود اطلاع بدهید.

این باور که تزریق ژل لب می‌تواند سرطان‌زا باشد یک باور غلط است و هیچ مبنای علمی ندارد. تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر سرطان‌زا بودن ژل‌های تزریقی ارائه نشده است. ژل‌های هیالورونیک اسید کاملاً طبیعی است و در بدن خود فرد نیز وجود دارد. بنابراین از این بابت نگرانی برای افراد وجود ندارد.

عمل تزریق ژل لب طبیعی یک عمل ساده با دوران نقاهت بسیار کوتاه است. مزایای زیاد این روش باعث شده است تا امروزه افراد زیادی آن را انجام بدهند. هزینه انجام این تزریق بسیار مناسب است و با توجه به اینکه مواد استفاده شده در ساخت این ژل‌ها کاملاً با بدن افراد سازگار است هیچ مشکلی برای فرد به وجود نمی‌آورد. کلینیک آمون با بهره‌گیری از بهترین پزشکان و بهترین تجهیزات آماده خدمت رسانی در زمینه تزریق ژل لب طبیعی برای افراد است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به این کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تماس این کلینیک تماس حاصل بفرمایید.

به این مطلب چقدر امتیاز می‌دهید؟

تعداد امتیاز مورد نظر خودتون را اتخاب کنید

میانگین امتیازها 4.8 / 5. تعداد رای‌ها : 352

دیدگاهتان را بنویسید