بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > تزریق ژل : تزریق ژل گونه | تصاویر، ماندگاری ژل + هزینه

تزریق ژل گونه | تصاویر، ماندگاری ژل + هزینه

تزریق ژل گونه

در مورد تزریق ژل گونه طبیعی چه می‌دانید؟

این روزها بسیاری از مردم برای جوانسازی و تزریق ژل به صورت، به کلینیک‎های زیبایی مراجعه می‌کنند. علت این مراجعه می‎‌تواند تمایل به افزایش زیبایی، رفع نواقص صورت، جبران حجم ازدست‌رفتۀ بافت چربی، کاهش اسیدهیالورونیک و کلاژن طبیعی موجود در پوست و به‌دنبال آن، بروز افتادگی‌ها، چین و چروک‎های پوستی و گودی زیرچشم باشد.
به ‎طور‎کلی با ‎مرور زمان و افزایش سن، میزان کلاژن و چربی موجود در پوست کاهش ‎یافته و همین امر سبب شل ‎شدن پوست و افتادگی گونه‌ها می‌گردد. تزریق ژل گونه از راه‎‌های کم‌خطر و به‎ نسبت کم‎ هزینه‌هاست که در جوانان باعث برجسته‌تر شدن گونه‎‌ها و جذابتر شدن صورت شده و در سنین بالاتر جهت رفع افتادگی گونه و کاهش علائم پیری استفاده می‎‌شود.

با آمون در ارتباط باشید

تزریق ژل گونه،  فیلر خط خنده و ژل لب از عمل‎‌های زیبایی محبوب و پرطرفدار هستند که بدون نیاز به بیهوشی، حجم ازدست‌رفتۀ چربی را جبران کرده و به چهره حالتی جوان‎‌تر، شاداب‌‎تر و در عین‌حال جذاب‎‌تر می‎‌دهند.
تزریق ژل به گونه‌ همانند تزریق ژل به سایر نواحی صورت، دارای اثری فوری برای ترمیم و افزایش حجم گونه‌هاست و با اصلاح ساختار گونه و بازسازی خطوط صورت، باعث جوان‌تر شدن شما می‌شود.
در کلینیک آمون، تزریق ژل گونه،ژل لب، ژل خط لبخند و همچنین مادلینگ چهره باتوجه‌ به شکل صورت، نیازها و انتظارات شما انجام می‌گیرد. حال با ما همراه باشید تا در ادامه به‎‌طور اختصاصی، اطلاعات بیشتری در مورد تزریق ژل‎ گونه در اختیار شما قرار دهیم.

نمونه عکس تزریق ژل گونه
نمونه عکس تزریق ژل گونه

ژل گونه چیست؟

یکی ‎از نواحی هدف تزریق ژل به صورت، گونه‌‎ها هستند. ژل‌های گونه، تزریق‌هایی به ناحیه استخوان گونه هستند که می‌توانند حجم از دست رفته را بازگردانند یا ساختار استخوانی صورت را با وضوح بیشتری مشخص کنند.
پزشکان اغلب از ژل‌های مبتنی بر اسید هیالورونیک در این ناحیه برجسته استفاده می‌کنند.
تزریق ژل به قسمت‌های مختلف گونه می‌تواند مزایای متفاوتی داشته باشد. وقتی کمی از ژل را در ناحیه بالاتر استخوان گونه قرار می‌دهیم، می‌تواند به نظر برسد که نور کاملاً به گونه شما برخورد کرده است ، مانند آرایش کانتور.
اما برای کسانی که حجم صورت خود را از دست داده‌اند یا متوجه خطوط عمیق‌تر در نزدیکی بینی و دهان خود شده‌اند، پزشک ممکن است در قسمت وسیع‌تری از گونه، ژل را تزریق کند.

ما با شما تماس خواهیم گرفت.

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرد.

شما چی ترجیح می‌دید؟(ضروری)

تزریق ژل به گونه چگونه است؟

از دست‌دادن حجم صورت می‌تواند نتیجه روند طبیعی پیری یا شیوه زندگی و سلامت فردی باشد؛ مانند شرایط پزشکی، سیگار کشیدن، کاهش وزن، قرار گرفتن در معرض شدید آفتاب و گرما.
با این‌حال، از دست‌دادن حجم را می‌توان با استفاده از ژل‌های تخصصی پوست صورت، که یک گزینه غیرجراحی و غیرتهاجمی است، ترمیم و درمان کرد.
ژل گونه به چاق‌شدن گونه‌ها کمک می‌کند. این کار با تزریق ژل به قسمت میانی صورت انجام می‌شود تا گونه‌هایی پرتر و مشخص‌تر داشته باشید. ژل‌های مورد استفاده برای ناحیه میانی صورت از اسید هیالورونیک ساخته شده‌اند که ایمن بوده و برای استفاده در گونه‌ ها و صورت مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا FDA هستند.

مزایای تزریق ژل جالپرو

نحوه تزریق ژل

قبل از شروع درمان، ساختار و شکل گونه شما به منظور بررسی مناسب بودن جهت درمان ارزیابی می‌شود. به این دلیل که مشخص شود آیا درمان می‌تواند نتایج مورد نظر و مورد انتظار شما را ارائه دهد یا خیر. هنگامی که همه چیز بررسی شد و بیمار از ادامه کار راضی بود، درمان شروع می‌شود. 
کرم بی‌حس‌کننده قبل از شروع برای به حداقل رساندن درد روی ناحیه اعمال می‌شود و پس از اینکه کرم اثر کامل خود را نشان داد، تزریق ژل انجام می‌شود.

تزریق ژل به گونه
تزریق ژل به گونه

مراحل تزریق ژل چگونه است؟

به‌آرامی و به‌تدریج تزریق انجام می‌شود و تنها با یک روزنه در هر طرف گونه‌ها، به تمام نواحی می‌رسد و ژل زیر پوست را پر می‌کند. با بازکردن تنها یک نقطه ورودی در هر طرف گونه، خطر کبودی، تورم و عوارض عروقی کاهش می‌یابد.
برای جلوگیری از کبودی و تورم شدید، توصیه می‌کنیم چند روز قبل از تزریق ژل گونه، نوشیدنی‌های الکلی ننوشید.
پس از اینکه هر دو طرف گونه‌ها پر شد و به‌خوبی ماساژ داده شد، می‌توانید فوراً چاق‌شدن، کانتور و ساختار حجیم گونه‌های خود را مشاهده کنید. یکی از مزایای بزرگ این روش غیرجراحی این است که بیمار به هوش است و می‌تواند در طول درمان هوشیار باشد و تغییرات را ببیند و کاملا احساس کند.
این موضوع برای اطمینان از دستیابی به نتایج مورد انتظار است. درمان بیشتر از 20 دقیقه طول نمی‌کشد و اکثر مراجع دردی را احساس نمی‌کنند. نتایج آنی هستند؛ بدون زمان استراحت یا تورم یا کبودی. این مزیت به شما این امکان را می‌دهد که با کمترین اختلال به زندگی خود بازگردید.

تزریق ژل در گونه

اقدامات قبل از تزریق ژل

پیش ‎از تزریق ژل گونه، ژل خط خنده و به‎ طورکلی ژل درهرجایی از بدن، باید توسط پزشک معاینه شوید؛ پزشک را درجریان سوابق بیماری‌، داروهای مصرفی، حساسیت‎های دارویی، سابقۀ تزریق ژل در نقاط دیگر صورت یا بدن و انتظارات‌تان از نتیجۀ عمل قرار دهید.
از 2 هفته قبل، مصرف داروهای رقیق‎ کنندۀ خون مانند وارفارین و آسپرین، الکل، دخانیات و ویتامین ای را قطع کنید.
شب پیش ‎از تزریق، استحمام کرده و پوست را از آلودگی‌‎ها پاک کنید.
در روز عمل، از مواد آرایشی استفاده نکنید.

اقدامات بعد از تزریق ژل

پس از تزریق ژل گونه، مهم است توجه داشته باشید که ژل به یک یا دو روز زمان نیاز دارد تا روی صورت شما قرار بگیرد. بنابراین، مانند تمام درمان‌های غیرجراحی، چندین توصیه وجود دارد که برای بهبودی سریع و جلوگیری از هرگونه خطر عفونت باید رعایت شود. 

  • از خوابیدن روبه‌پایین و روی گونه خودداری کنید.
  • ورزش یا فعالیت شدید انجام ندهید؛ از جمله بلندکردن وسایل سنگین به‌مدت 24 تا 48 ساعت.
  • از دوش آب گرم، شستن صورت با آب داغ و استفاده از سونا خودداری کنید. استفاده از آب ولرم مناسب است.
  • به مدت 24 ساعت هیچ‌گونه فشار یا آرایشی روی آن ناحیه اعمال نکنید.
  • از مصرف الکل به مدت 24 ساعت خودداری کنید.
  • برای جلوگیری از تورم، می‌توان کمپرس یخ را روی آن ناحیه قرار داد.
تزریق ژل گونه یا گونه گذاری

در کلینیک آمون، ما مطمئن می‌شویم که همه مراجعین از خطرات و عوارض موجود در تزریق ژل گونه آگاه هستند و تاکید می‌کنیم چقدر مهم است که توصیه‌های پس از درمان را دنبال کرده و چه زمانی به ما مراجعه کنید ، به‌ خصوص اگر عوارض شدید رخ دهد.
همانطور که گفته شد، ژل گونه یک روش کم‌خطر و غیرتهاجمی با حداقل زمان بهبودی است. اما مانند تمام درمان‌های پرکنندۀ پوست صورت مانند تزریق ژل خط لبخند و ژل لب عوارض جانبی رایج ژل گونه ممکن است شامل تورم، کبودی یا قرمزی در ناحیه تزریق باشد؛ 
امّا احتمال بروز این عوارض جانبی در یک کلینیک نامعتبر و توسط افراد بی‌تجربه، بی‌شک بیشتر می‌شود.

ماندگاری تزریق ژل گونه

درمان‌های پرکننده پوست، درمان‌های موقتی هستند و می‌توانند تا 18 ماه ماندگاری داشته باشند. با تزریق ژل گونه، صورت شما شکل خود را به مدت 12 تا 18 ماه حفظ می‌کند. به این ترتیب، ژل موجود در پایان این دوره حل شده و متابولیزه می‌شود.
بهترین چیز در مورد درمان با ژل گونه این است که قابل تنظیم است و می‌توان آن را پس از حل‌شدن، با اضافه‌کردن ژل حفظ کرد. همچنین تزریق ژل می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند جراحی انجام دهند، حالت آزمایشی داشته باشد تا قبل از انجام تغییر دائمی، ظاهر خود را بررسی کنند.

زاویه سازی صورت

مزایای تزریق ژل گونه

بدون شک مزایای زیادی برای درمان با ژل گونه همانطور که در بالا ذکر شد، وجود دارد. به‌طوری‌که نه تنها نمای جلو و و نیم رخ صورت را بهبود می‌بخشد، بلکه می‌تواند گونه‌ها را لیفت کند و ظاهری جوان به ارمغان بیاورد. مزایای دیگر ژل عبارتند از:

  • حداقل عوارض را به دلیل عدم نیاز به جراحی دارد.
  • شما می‌توانید بدون نیاز به مرخصی از کار، بلافاصله پس از تزریق ژل گونه به برنامه روزانه خود ادامه دهید.
  • این ژل دائمی نیست بنابراین با گذشت زمان نتایج را می‌توان حفظ کرد یا متوقف نمود.
  • یکی دیگر از مزایای عالی استفاده از ژل گونه این است که می‌توان آن را به‌راحتی با هیالورونیداز (آنزیمی که به‌طور طبیعی در بدن ما وجود دارد) حل کرد، برای کسانی که می‌خواهند درمان را معکوس کنند یا می‌خواهند کمی آن را کاهش دهند تا ظاهری ظریف‌تر داشته باشند.
  • ژل گونه خطر عوارض جدی یا عفونت بسیار پایینی دارد.
  • ژل گونه بر اساس آنچه می‌خواهید به‌دست آورید و تناسب چهره، قابل تنظیم است. زیرا در صورت نیاز می‌توان ژل بیشتری را برای دستیابی به ظاهر دلخواه تزریق کرد.
  • دریافت ژل گونه نه‌تنها ساختاری جدید برای استخوان گونه ایجاد می‌کند، بلکه می‌تواند ناحیه زیر چشم و خط لبخند را بهبود بخشد.
  • در مقایسه با یک درمان جراحی ارزان است و می‌توانید نتایج را در طول درمان مشاهده کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

کدام نوع ژل برای ناحیه گونه بهتر است؟

هر برند خاص، نوع مشخصی از ژل‌ها را تولید می‌کند که ضخامت آن‌ها متفاوت است. به این معنی که بخش‌های مختلف در ناحیه وسیع گونه، انواع مختلفی از ژل را می‌طلبد. پزشکان معمولا از ژل‌های حاوی اسید هیالورونیک به دلیل برگشت‌پذیری آن‌ها استفاده می‌کنند؛ اما بسته به حجم، لیفت یا برون‌کشی که بیمار نیاز دارد و بافت پوست او، محصولات خاصی ممکن است استفاده شود.

معرفی بهترین برند برای تزریق ژل گونه

انواع مختلفی از مواد وجود دارد که برای استفاده در ژل‌های گونه تایید شده‌اند:

اسید هیالورونیک (Juvederm، Restylane) و اسید پلی لاکتیک (Sculptra) دو نوع پرکننده پوستی هستند که برای استفاده در ناحیه گونه و زیر چشم توصیه می‌شوند. این نوع پرکننده‌های پوستی موقتی هستند. بسته به نوع انتخابی، ژل‌های گونه می‌توانند بین 6 ماه تا 2 سال دوام داشته باشند. مواد موجود در تزریق ژل گونه در نهایت حل شده و در بافت پوست شما متابولیزه می‌شود.

کاربرد ژل گونه برای زیبایی

گونه‌ها ناحیه وسیعی هستند، بنابراین می‌توانید چندین بخش از گونه را مدنظر داشته باشید تا ژل را در آن قسمت تزریق کنید و ظاهر چهره خود را تغییر دهید. همه‌چیز در مورد قرار دادن ژل است؛ این که در مکان مناسب و برای شخص مناسب تزریق شوند و این در مورد هر چهره، منحصربه‌فرد است.

ژل گونه چه مشکلاتی را می تواند برطرف کند؟

در ادامه، مشکلاتی را که می‌توانید با کمک ژل گونه برطرف کنید را آورده‌ایم:

  • ژل گونه می‌تواند خطوط خنده را پر کند.
  • برای مراجعینی که نگران خطوط ریز یا از دست‌دادن حجم در طول زمان هستند، ژل گونه می‌تواند این نگرانی‌ها را برطرف کند.
  • تزریق ژل، شکل صورت آن‌ها را تغییر می‌دهد و صورت مستقیم به پایین نمی‌افتد؛ بلکه به یک مثلث معکوس تبدیل می‌شود.
  • مزیت دیگر این است که می‌توان ژل را به گونه‌ای قرار داد که به بلند شدن گونه کمک کند و چین‌های نازولبیال یا همان خط خنده را کاهش دهد.
  • ژل گونه می تواند به رفع سایه‌های تیره زیر چشم کمک کند. برخلاف تصور رایج، بسیاری از حلقه‌های تیره زیر چشم مربوط به افتادگی گونه است و می‌توان آن را با قراردادن هوشمندانه ژل در نزدیکی پل بینی کاهش داد.
  • ژل گونه می تواند جایگزین آرایش کانتور و هایلایتر شود. برای مراجعین جوان‌تر که حجم گونه‌شان کم نشده است، هدف و تکنیک تزریق ژل متفاوت است. پزشک به‌جای تمرکز بر چاق شدن، معمولاً ناحیه بالاتر گونه را ارزیابی می‌کند و ژل را دقیقاً در آنجا قرار می‌دهد تا آرایش کانتور و هایلایتر را تقلید کند و ژل فقط آن نقطه کوچک را بالا می‌برد.
  • تزریق ژل گونه در صورت‎های گرد، باعث می‌شود که پوست شما روشن‌تر و گونه‌ها برجسته‌تر به نظر برسند.
  • ژل گونه می تواند شقیقه‌های مقعر را دوباره پر کند؛ اگر مراجع حجم گونه‌اش را از دست داده باشد، احتمالاً شقیقه‌های او نیز، ظاهر خود را از دست داده‌اند.
پلکسر

پلکسر چیست؟ | مزایا و عوارض جوان‌سازی

دنیای درمان‌های ضد پیری، دنیایی هیجان‌انگیز است. دستاوردها و پیشرفت‌های جدید ما را قادر می‌سازد تا راه‌حل‌های مؤثرتر و کم تهاجمی‌تری برای حل مشکلات ناشی از پیری داشته باشیم. درمان‌های کاملاً شناخته‌شده‌ای مانند فیلرهای پوستی و تزریق‌های ضدچروک برای جوان‌سازیِ صورت وجود دارند، اما آیا می‌دانستید درمانی وجود دارد که مثل یک راز کاملاً محافظت شده است؟

۳ دی 2 دیدگاه
چین و چروک

چین و چروک پوست صورت | علل و درمان

چین و چروک‌ها نتیجه پیری، تماس با آفتاب، عادات ناسالم و ژنتیک هستند. تغذیه مناسب، مراقبت از پوست و استفاده از کرم‌های ضد آفتاب می‌توانند ظهور آن‌ها را کاهش دهند.

۲ آبان 0 دیدگاه

به ‎طور کلی برای تزریق ژل، همه چیز باید هماهنگ باشد و بزرگ‌کردن گونه‌ها بدون توجه به بقیه قسمت‌های صورت اشتباه است.

عوارض جانبی تزریق ژل گونه

یکی از خطرات نادر اما جدی برای دریافت ژل، انسداد عروقی است و معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که یک ارائه‌دهنده ناشی به‌طور تصادفی ژل را به رگ خونی تزریق کند. اگر بیمار علائم قرمز رنگی مانند تاری دید یا تغییر رنگ پوست را نشان دهد، به سرعت هیالورونیداز تزریق می‌شود تا ژل را خنثی کند و فرد باید به اورژانس برود. اگرچه این اتفاقات بسیار نادر هستند ولی مهم است که به کلینیک و پزشک معتبر مراجعه کنید.
اما یک مورد ممنوعه وجود دارد؛ ما معمولاً هیچ عمل زیبایی را روی زنان باردار یا شیرده انجام نمی‌دهیم، فقط به‌خاطر احتمال نادری که ممکن است اتفاق بیفتد. درحالی‌که عوارض مانند تزریق تصادفی به رگ خونی بسیار نادر است، اما به شدت جدی هستند و بازدید از یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک دارای مجوز که می‌داند رگ‌های خونی قدرتمند کجا هستند، بسیار مهم است. متخصصان ماهر در کلینیک آمون از جمله دکتر پروین متوسلین و دکتر علیرضا یارقلی، بهترین نتایج را بدون عوارض، به شما هدیه می‌دهند.

کانتوریگ صورت

چه کسی کاندیدای خوبی برای تزریق ژل است؟

اگر شما یک فرد غیرسیگاری سالم و بدون سابقه بیماری مزمن هستید، ممکن است کاندیدای ژل گونه باشید. طبق دستورالعمل‌های سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA)، در صورت داشتن موارد زیر باید از تزریق ژل گونه خودداری کنید:

  • اختلالات خونریزی دارید.
  • به ترکیبات مصنوعی مورد استفاده در ژل حساسیت دارید.
  • باردار یا شیرده هستید.

هزینه تزریق ژل گونه چقدر است ؟

هزینه تزریق ژل به سطح تجربه پزشک شما و جایی که در آن قرار دارید و همچنین نوع ژل و تعداد سرنگ‌های استفاده شده بستگی دارد. اکثر بیمارانی که برای اولین بار تزریق ژل دارند، حدود یک تا دو سرنگ در اولین ملاقات دریافت می‌کنند و با درمان‌های تکراری در طول سال‌ها، فاصله بین درمان‌ها افزایش می‌یابد.

تزریق ژل گونه در کلینیک آمون

در این مقاله با تزریق برای گونه آشنا شدید. اگر با گذر زمان، حجم صورت خود را از دست داده‌اید، این درمان می‌تواند تا حد زیادی، زیبایی شما را برگرداند. تزریق ژل تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد و در هر زمان می‌توانید آن را از پوست خود محو کنید. بسیار مهم است که زیر نظر متخصص ماهر و در یک کلینیک تخصصی پوست و مو، این کار را انجام دهید. کلینیک آمون یکی از معتبرترین کلینیک‌های موجود در زمینه زیبایی پوست و مو در تهران است که تزریق ژل گونه، ژل لب، فیلر خط خنده و زاویه‎سازی صورت را با بهترین برندهای موجود ژل و توسط پزشکان باتجربه انجام می‌دهد.
برای اطلاع از اینکه آیا تزریق ژل برای شما مناسب است یا خیر و اینکه در چه شرایطی بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد، با مشاوران ما در تماس باشید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. شما می توانید سوالات خود را در هر زمینه‌ای بپرسید. اینکه تزریق ژل به گونه بهتر است یا چربی؟ مدت زمان ماندگاری ژل گونه چقدر خواهد بود؟ تزریق ژل به گونه درد دارد؟ تزریق ژل گونۀ صورت کشیده و گرد به چه صورت است و هزینه تزریق برندهای مختلف ژل چقدر است؟

 

سئوالات متداول شما

  • افرادی که اختلالات خونریزی دارند.
  • افرادی که نسبت به ترکیبات مصنوعی مورد استفاده در ژل‌های پوستی حساسیت دارند.
  • افراد مبتلا به بیماری‌های خاص و مزمن و خانم‌های باردار و شیرده
  • تا یک روز بعد از تزریق ژل بهتر است از انجام فعالیت‌های سنگین یا مصرف الکل بپرهیزید.
  • تا زمانی که تورم و قرمزی برطرف نشده، از قرار گرفتن در گرمای شدید خودداری کنید.
  • حرکت ناحیه تزریق را به حداقل برسانید و در صورت وجود برجستگی، آن ناحیه را به آرامی ماساژ دهید
  • فرآیند بی حس کردن ناحیه تزریق کمتر از پنج دقیقه زمان خواهد برد.
  • بعد از بی حس شدن صورت، گونه‌ها کشیده می‌شوند تا پزشک مکان‌های دقیق تزریق را برای قرار دادن پرکننده تعیین کند.
  • سپس مواد تزریقی به گونه‌ها و مناطق اطراف تزریق می‌شود
  •  
  • تا زمانی که تورم و قرمزی برطرف نشده، از قرار گرفتن در گرمای شدید خودداری کنید.
  • حرکت ناحیه تزریق را به حداقل برسانید و در صورت وجود برجستگی، آن ناحیه را به آرامی ماساژ دهید
  • افرادی که دخانیات مصرف نمی‌کنند، شرایط بهتری برای تزریق ژل دارند.
  • فرد باید از لحاظ جسمی کاملا سالم باشد.
  • شرایط چهره باید توسط پزشک برای تزریق ژل مناسب ارزیابی شود

به این مطلب چقدر امتیاز می‌دهید؟

تعداد امتیاز مورد نظر خودتون را اتخاب کنید

میانگین امتیازها 4.9 / 5. تعداد رای‌ها : 985

دیدگاهتان را بنویسید