بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > لیزر : لیست قیمت لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد صورت و بدن | کاربردها، هزینه

لیزر موهای زائد

یکی از ناراحتی‌های افراد در بحث زیبایی وجود موهای زائد و رشد سریع آن می‌باشد. افراد از اینکه هر هفته اقدام به پاک‌سازی پوست خود بکنند و یا بخواهند موهای زائد خود را از بین ببرند کلافه می‌شوند و به دنبال راهی هستند تا به‌صورت دائمی موهای زائد خود را از بین ببرند.
روش‌‎های حذف موهای زائد مانند تیغ و موم، از روش‌‎های محبوب و پرکاربرد هستند؛ اما مهم‌‎ترین تفاوتشان با لیزر مو در این است که موهای زائد در این روش به ‎طور دائم از بدن حذف می‎‌شوند و درعین‎ حال، راه‎ حلی مؤثر و ایمن برای از بین بردن موهای اضافی و کسب زیبایی و سلامت پوست است.
لیزر موهای کل بدن از جمله، لیزر موهای صورت و لیزر موهای زائد واژن از کاربردهای لیزر درمانی هستند، که اگر در کلینیک‌های معتبر و زیر نظر بهترین پزشکان انجام شود مناسب‌ترین نتیجه را خواهد داشت. کلینیک آمون با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه‌های لیزر بهترین گزینه برای انتخاب می‌باشد.
لیزر موهای زائد تأثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی پوست صورت و بدن دارد و علاوه بر از بین بردن موهای اضافی می‌تواند از بروز جوش‌های چرکی و ایجاد عفونت در محل‌های رشد موی زائد جلوگیری نماید. پاک‌سازی پوست و از بین بردن موهای زائد باعث می‌شود تا بهداشت پوست رعایت شود و از بیماری‌های مختلف نیز جلوگیری می‌شود. در این مقاله ضمن بررسی جزئیات لیزر موهای زائد به بررسی لیست قیمت لیزر موهای زائد نیز می‌پردازیم.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

انواع روش‌های حذف موهای زائد

به طور کلی برای از بین بردن موهای زائد روش‌های مختلفی وجود دارد که افراد مختلف آن را امتحان می‌کنند. در ادامه به بررسی سه روش مهم حذف موهای زائد می‌پردازیم.

روش‌های خانگی: حتماً شما هم دیده‌اید که روش‌های خانگی مختلفی برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود. این روش‌ها هیچ کدام دائمی نیستند و به‌صورت موقتی موهای زائد را از بین می‌برد. بنابراین نمی‌تواند روش مناسبی باشد.
استفاده از دستگاه‌های لیزری: لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه‌های الکساندریت (با طول موج کم)، دایود و لیزر با طول موج بالا و سایر دستگاه‌ها انجام می‌شود. لیزر موهای زائد یک روش دائمی حذف موهای زائد می‌باشد و می‌تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد. اگر در زیر بغل یا هر نقطه‌ای از بدن خود موی زائد دارید یک‌بار این روش را امتحان کنید تا نتیجه خوب آن را ببینید.
استفاده از دستگاه‌های غیر لیزری: دستگاه‌های غیر لیزری مثل دستگاه‌های نوری لامپ‌های زنون و دستگاه آی پی ال با استفاده از سیستم فلش لامپ زنون کار می‌کند و علاوه بر نور به‌صورت همزمان از رادیوفرکانس استفاده می‌کند. این روش بر روی موهای کم رنگ مثل طلایی و سفید پاسخ بهتری می‌دهد.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد چیست؟

حذف موهای زائد با لیزر، به ‎گونه‌‎ای است که پرتوهای لیزر با طول‌موج‌های متفاوت به عمق مشخصی از پوست تابانده می‎‌شوند و باعث داغ شدن پیازمو و آسیب دیدن فولیکول‎‌های مو می‎‌گردند که همین امر موجب توقف رشد موها می‎‌شود؛ اما نکته اینجاست، که چنانچه این عمل در مراکز معتبر انجام شود، گرمای لیزر هیچ آسیبی به پوست و بافت‎‌های مجاور فولیکول وارد نمی‌کند و وظیفۀ آن تنها آسیب وارد کردن به پیاز موست. تکنیک لیزر مو، روشی است که با آن می‎‌توان بین 70 تا 90 درصد موهای زائد کل بدن را برای همیشه ازبین برد.

کابردهای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد، برای خانم‎‌ها و آقایان در تمام نقاط صورت و بدن می‏‌تواند کاربرد داشته باشد. بر ای مثال آقایان بیشتر تمایل دارند موهای زیربغل، خط ریش، کمر و پشت گردن را حذف کنند. درحالی که خانم‌‎ها تمایل بیشتری برای لیزر موهای صورت و لیزر موهای زائد واژن و بیکینی نشان می‎‌دهند.

چندین باور غلط درباره لیزر موهای زائد

در مورد هر عمل زیبایی مثل کاشت مو یا کاشت ابرو باورهای غلطی از ابتدا وجود داشته است که به علت نا آگاهی در میان افراد رواج یافته است. در مورد لیزر درمانی نیز باورهای غلطی وجود دارد که ما به آن‌ها می‌پردازیم.

هزینه لیزر موهای زائد بالا است. باور غلطی که در مورد لیزر موهای زائد وجود دارد این است که چون در این روش از دستگاه‌های بزرگ و پیشرفته‌ای استفاده می‌شود پس هزینه عمل نیز بالا خواهد بود. در حالی که این‌طور نیست و بهترین و کم هزینه ترین روشی که می‌توانید برای حذف موهای زائد خود پیدا کنید لیزر درمانی می‌باشد. در کلینیک آمون با بهره گیری از بهترین دستگاه‌ها و پزشکان، مناسب‌ترین هزینه از بیمار دریافت می‌شود و در مقابل کیفیتی که این عمل برای افراد در پی دارد هزینه آن واقعاً ناچیز می‌باشد.
همه موهای زائد در یک جلسه از بین می‌رود. بعضی از افراد تصور می‌کنند که می‌توانند با یک جلسه لیزر درمانی به طور کلی با موهای زائد خود خداحافظی کنند. در حالی که این چنین نیست و افراد باید حتماً در چند جلسه لیزر درمانی را انجام دهند تا بتوانند نتیجه مورد نظر خود را ببینند. در کلینیک زیبایی آمون پزشک در طی جلسه مشاوره شما را معاینه می‌کند و تعداد جلساتی که برای از بین بردن موهای زائد شما نیاز است را به شما اطلاع می‌دهد.
لیزر موهای زائد عوارض خطرناکی دارد. از قدیم افراد تصور می‌کردند که لیزر اشعه‌های خطرناکی دارد که بر روی بدن شما تأثیر بدی می‌گذارد. در حالی که این‌طور نیست و تحقیقات متعدد ثابت کرده است که لیزر موهای زائد هیچ گونه عوارض نگران کننده‌ای برای افراد ندارد. شما زیر نظر پزشکان متخصص لیزر درمانی را انجام می‌دهید و پزشکان نیز سعی می‌کنند تا با به کار گیری کم خطر ترین روش شما را از شر موهای زائد خلاص کنند.
لیزر برای افراد بسیار دردناک است. لیزر موهای زائد بر خلاف باور عموم دردناک نیست و شما می‌توانید بدون هیچ دردی نتیجه موفقی از عمل خود بگیرید.
رنگ پوست در رفع موهای زائد مهم است. اینکه بعضی از افراد بیان می‌کنند که پوست‌های مختلف و رنگ پوست‌های مختلف در برابر لیزر موهای زائد نتیجه متفاوتی دارد صحیح نیست. لیزر درمانی موهای زائد موجود بر روی انواع پوست‌ها را به‌خوبی از بین می‌برد.

لیزر موهای سفید

رنگ مو، هنور هم یکی ‎از عوامل محدودکننده برای حذف موهای زائد با لیزر به‎ شمار می‎‌رود؛ چراکه برای ازبین بردن موی زائد با لیزر، موها حتماً باید دارای رنگدانه‌‎های ملانین باشند. به‎ گونه‌ای که، هرچه رنگ موها تیره‎‌تر باشد، جواب بهتری به لیزر می‎‌دهد.
لیزر موهای سفید و بلوند معمولاً نتیجۀ مطلوبی ندارد و توصیه نمی‌شود. هرچند که برای طیف‎‌هایی از بلوند و همچنین موهای قرمز، لیزر انجام می‎‌شود؛ ولی نیاز به تعداد جلسات و دورۀ درمانی طولانی‎‌تری دارد.

لیزر مو زائد

آیا لیزر موهای زائد سرطان‎‌زاست؟

درمان با لیزر یکی ‎از رایج‎‌ترین تکنیک‎‌های درمانی برای حذف موهای زائد، برداشتن خال و زگیل و سایر خدمات زیبایی و پزشکی است که امروزه پزشکان از آن به ‎عنوان روشی ایده‌‎آل و مؤثر استفاده می‎‌کنند.
در لیزر موهای زائد، پرتوهای لیزر به بخش‎‌های سطحی پوست (جایی که فولیکول‎‌های مو قرار دارند) تابانده می‎‌شود و هرگز به عمق پوست نفوذ نمی‎‌کند. هدف این پرتوها، تنها پیاز مو بوده و به بافت‎‌های اطراف آن آسیبی وارد نمی‎‌کنند. حتماً که مهارت پزشک در استفاده از دستگاه لیزر، کیفیت دستگاه‌‎ها و تجهیزات مدرن کلینیک و میزان استفاده از لیزرها نیز در کاهش عوارض و ایمن بودن آن به ‎عنوان یک روش درمانی بسیار مؤثر است.
بنابراین برای پاسخ به این سئوال که آیا لیزر موهای زائد سرطان‎‌زاست؟ به‎ طورکلی می‎‌توان گفت: ” لیزر موهای زائد چنانچه در کلینیک‎‌های معتبر با تجهیزات پیشرفته و تحت نظر افراد متخصص انجام شود، هیچ‏گونه خطر جدی نداشته و سرطان‎‌زا نیست.”

لیست هزینه لیزر موهای زائد 

هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک آمون نسبت به سایر کلینیک‌ها متفاوت است. جالب است بدانید که هزینه لیزر موهای زائد بین خانم‌ها و آقایان نیز متفاوت است.

قیمت لیزر مو بسته به ناحیۀ تحت درمان، نوع دستگاه، جثۀ مراجعه‎ کننده، تعداد جلسات، کلینیک انتخابی، مهارت تکنسین یا پزشک ارائه ‎دهندۀ خدمات و سایر فاکتورها متفاوت است. در ادامه به بررسی لیست هزینه لیزر موهای زائد خانم‌ها و آقایان می‌پردازیم. البته هزینه‌هایی که ارائه می‌کنیم مربوط به امسال است و ممکن است تغییراتی داشته باشد. برای استعلام قیمت می‌توانید به سایت کلینیک آمون مراجعه کنید و یا به‌صورت حضوری از قیمت‌ها اطلاع پیدا کنید.

هزینه لیزر موهای زائد برای خانم‌ها: هزینه لیزر موهای زائد بازوها بین 120 الی 200 هزار تومان برای هر جلسه، بیکینی 200 الی 250 هزار تومان برای هر جلسه، بیکینی کامل 220 الی 270 هزار تومان برای هر جلسه، زیر بغل 100 الی 130 هزار تومان برای هر جلسه، ساق پا 300 هزار تومان الی 370 هزار تومان برای هر جلسه، ساعد 200 هزار تومان الی 250 هزار تومان برای هر جلسه، کل پا 600 الی 700 هزار تومان برای هر جلسه ، گونه 70 الی 90 هزار تومان برای هر جلسه، برای کل بدن 1 میلیون و 300 هزار تومان الی 1 میلیون و 600 هزار تومان و برای شکم کامل 160 الی 190 هزار تومان می‌باشد.
هزینه لیزر موهای زائد برای آقایان: هزینه لیزر موهای زائد بازوها بین 160 الی 220 هزار تومان برای هر جلسه، کل بدن 1 میلیون و 600 هزار تومان الی 1 میلیون و 900 هزار تومان، بازو 160 هزار تومان الی 200 هزار تومان برای یک جلسه، بینی 30 الی 40 هزار تومان برای یک جلسه، پیشانی 70 الی 90 هزار تومان برای یک جلسه، ران 400 الی 500 هزار تومان برای یک جلسه، زیر بغل 150 الی 180 هزار تومان برای یک جلسه، ساعد 240 الی 280 هزار تومان برای یک جلسه و برای کل پا 750 الی 900 هزار تومان می‌باشد.

ما با شما تماس خواهیم گرفت.

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرد.

شما چی ترجیح می‌دید؟(ضروری)

چرا هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک آمون پایین است؟

کلینیک آمون خدمات فوق العاده ای به افراد ارائه می‌دهد ولی در عین حال هزینه بسیار مناسبی از بیماران دریافت می‌کند. دلیل این موضوع این است که کلینیک زیبایی آمون همیشه سعی داشته است تا هزینه‌های خود را کاهش دهد. این کلینیک سعی می‌کند با استفاده از حداقل پرسنل کمترین هزینه را داشته باشد. البته فراموش نکنید که مجرب ترین پزشکان زیبایی کشور در کلینیک آمون حضور دارند و این باعث می‌شود تا این کلینیک به پر طرفدارترین کلینیک کشور تبدیل شود.
پزشکان کلینیک آمون قبل از لیزر موهای زائد افراد در جلسه معاینه تعداد جلسات مورد نیاز برای از بین بردن موهای زائد را مشخص می‌کنند و به اطلاع بیمار می‌رسانند. پزشکان این مجموعه بهینه ترین حالت را برای تعداد جلسات لیزر درمانی مشخص می‌کنند و با افزایش بدون دلیل جلسات لیزر موهای زائد هزینه‌های بیمار را افزایش نمی‌دهند. کلینیک آمون دستگاه‌های لیزر خود را از نمایندگی‌های معتبر تهیه می‌کنند که همگی کیفیت فوق العاده ای دارند. بنابراین هزینه خرید این دستگاه زیاد نیست و در نتیجه هزینه‌های این کلینیک نیز افزایش پیدا نمی‌کند.
بیماران این مجموعه فقط به یک شهر کشور محدود نمی‌شود و امروزه از سر تا سر کشور افراد برای انجام خدمات زیبایی از جمله لیزر موهای زائد به کلینیک آمون مراجعه می‌کنند. همین تعدد بیماران باعث شده است تا سودآوری این مجموعه افزایش یابد و کلینیک نیز با کاهش قیمت خدمات خود روز به روز به تعداد مشتریان خود می‌افزاید.

لیرز مو زائد کندلا

چه عواملی بر هزینه لیزر موهای زائد تأثیرگذار است؟

عوامل مختلفی بر روی هزینه لیزر موهای زائد تأثیرگذار است. پس اگر کلینیکی قیمت کمی برای لیزر موهای زائد ارائه می‌دهد دلیل بر این نیست که کیفیت خدمات آن کلینیک نیز خوب می‌باشد. بنابراین در حین انتخاب کلینیک و روش حذف موهای زائد باید به عوامل مختلفی توجه کنید. به طور کلی عوامل مؤثر بر قیمت لیزر موهای زائد عبارت است از:

  • تعداد جلسات: مهم‌ترین عاملی که بر روی هزینه لیزر تأثیرگذار است تعداد جلسات آن می‌باشد. طبیعتاً هر چه تعداد جلسات لیزر درمانی بیشتر باشد هزینه عمل نیز افزایش می‌یابد. تعداد جلسات را پزشک متخصص مشخص می‌کند.
  • روش انتخابی: لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شود. هر دستگاه مزایا و معایب خاص خود را دارد و هزینه انجام آن نیز متفاوت است. بیماران با توجه به انتظاری که از حذف موهای زائد خود دارند می‌توانند روش‌های مختلف را انتخاب کنند و طبیعتاً هزینه متفاوتی نیز باید بپردازند.
  • کلینیک انتخابی: کلینیک‌های مختلف بسته به خدماتی که به افراد ارائه می‌دهند هزینه‌های متفاوتی از آن‌ها دریافت می‌کنند. کلینیک آمون بهترین کلینیک کشور است که علاوه بر اینکه بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به افراد ارائه می‌دهد هزینه مناسبی نیز از آن‌ها دریافت می‌کند. کلینیک آمون امروز پر طرفدارترین کلینیک زیبایی کشور است.
  • پزشک انتخابی: پزشکان بسته به سابقه و مهارتی که دارند خدمات مختلفی ارائه می‌دهند. طبیعتاً پزشکان با سابقه و با مهارت هزینه بالاتری نسبت به سایر پزشکان از افراد دریافت می‌کنند. مجموعه آمون با بهره گیری از پزشکان مجرب سعی دارد تا کمترین هزینه را از افراد دریافت کند. کادر پزشکی مجموعه آمون سالهاست که در این زمینه مشغول به خدمت رسانی هستند و تجربه گران‌بهایی در این زمینه دارند.
  • مشاوره‌های بعد از لیزر درمانی: لیزر درمانی به مراقبت‌های بعد از عمل نیاز دارد و افراد باید به توصیه‌های پزشک خود گوش بدهند تا بتوانند نتیجه خوبی از عمل بگیرند. پزشکان بعد از لیزر درمانی جلسات مشاوره مختلفی نیز ترتیب می‌دهند و نکات مراقبتی را به بیماران خود ارائه می‌دهند. شما اگر به نکات مراقبتی مورد نظر توجه داشته باشید می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید و برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص می‌شوید.
لیزر مو زائد

هزینه‌های لیزر موهای زائد در قبال کیفیتی که برای افراد ایجاد می‌کند بسیار مناسب است. در واقع افراد اگر به دنبال این هستند که با یک هزینه مناسب موهای زائد خود را به‌صورت دائمی از بین ببرند بهترین روش استفاده از دستگاه‌های لیزر در کلینیک‌های معتبر است. کلینیک تخصصی پوست و مو آمون هزینه‌های مشخصی را از بیماران برای از بین بردن موهای زائد دریافت می‌کند و این دائمی بودن رفع موهای زائد باعث رضایت خاطر افراد می‌شود. افراد یک‌بار هزینه رفع موهای زائد را پرداخت می‌کنند و دیگر از شر موهای زائد خود خلاص می‌شوند. افراد در طی جلسه معاینه با پزشک خود مشورت می‌کنند و تعداد جلسات برای آن‌ها مشخص می‌شود.

به این مطلب چقدر امتیاز می‌دهید؟

تعداد امتیاز مورد نظر خودتون را اتخاب کنید

میانگین امتیازها 4.9 / 5. تعداد رای‌ها : 659

دیدگاهتان را بنویسید