بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > تزریق ژل : تزریق ژل خط خنده | بهترین برندها + ماندگاری و هزینه

تزریق ژل خط خنده | بهترین برندها + ماندگاری و هزینه

خنده بیوتی 07 min 1

افراد جوان معمولاً صورت زیبایی دارند و دلیل آن نیز این است که کلاژن سازی به‌خوبی در پوست آن‌ها انجام می‌شود. اما با افزایش سن این کلاژن سازی کمتر و کمتر می‌شود و باعث افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک در صورت فرد می‌شود. شلی و کم‌حجم شدن قسمت‌هایی از صورت باعث می‌شود فرد زیبایی خود را کم‌کم از دست بدهد. روش‌های مختلفی برای درمان افتادگی و شل شدن پوست وجود دارد که تزریق فیلر یا ژل بهترین آن‌ها می‌باشد. اطراف لب در اثر حرکاتی مثل خندیدن دچار چین و چروک می‌شود. در امتداد دو طرف لب‌ها و بینی خطی به وجود می‌آید که به آن خط خنده می‌گویند. برای از بین بردن این خط بهترین روش تزریق ژل خط خنده می‌باشد.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ماندگاری تزریق ژل خط خنده

ماندگاری تزریق ژل خط خنده به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان زمان مشخصی را برای همه افراد در نظر گرفت. اما عموماً ماندگاری آن بین 6 الی 18 ماه می‌باشد. ژل‌های حاوی هیالورونیک اسید بهترین ژل‌های موجود در بازار برای تزریق خط خنده می‌باشد. این نوع ژل کاملاً طبیعی است و به ترمیم بافت پوست کمک بسیار زیادی می‌کند. فیلرها بعد از تزریق در ناحیه مورد نظر کم‌کم جذب بدن می‌شود. با گردش خون در ناحیه مورد نظر این جذب به‌خوبی انجام می‌شود. از جمله عواملی که بر ماندگاری فیلر خط خنده تأثیرگذار است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
انجام مراقبت‌های لازم بعد از انجام فیلر خط خنده
• استفاده از کلینیک معتبر و پزشک متخصص
• نحوه تزریق ژل و مهارت پزشک در تزریق
• میزان جذب بافت پوست بعد از تزریق ژل خط خنده
• استفاده از برندهای ژل خط خنده معتبر

 
 

 

 

ژل خط خنده

بهترین برندهای ژل خط خنده

در مورد ژل خط خنده برندهایی مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام مزایای خاص خود را دارد. این ژل‌ها عبارت است از:

ژل ژوویدرم

این ژل تقریباً بهترین ژل موجود در بازار است که غلظت اسید هیالورونیک در آن زیاد است و برای تزریق در لایه‌های عمقی پوست مناسب‌تر است. ماندگاری بالا، عوارض کم، قیمت مناسب باعث شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد. این ژل در دو سرنگ 0.8 میلی‌لیتری بسته بندی می‌شود و جهت تزریق در خط خنده بسیار مؤثر است.

ژل رستلین

این ژل محصول شرکت آمریکایی مدیسیس است که زودتر از ژل ژوویدرم توسط FDA مورد تائید قرار گرفته است. این ژل پوست صورت را نرم می‌کند و کیفیت بسیار خوبی دارد. همچنین درد و ورم بعد از تزریق نیز بسیار کم خواهد بود.

 ژل هیومکس

این ژل که به صورت دو سرنگ یک سی سی تولید می‌شود محصول کشور سوئیس است و با کیفیت و قیمت مناسبی که دارد توانسته است رقیب خوبی برای سایر برندها باشد. این ژل خود انواع متعددی دارد که هر کدام با هدف خاصی تولید می‌شود. نوع Kiss آن برای تزریق به لب است و نوع Ultra-deep غلظت و ماندگاری بالایی دارد و نوع Deep-line آن برای چین و چروک‌های سطحی مناسب می‌باشد.

ژل الاینا

ژل الاینا برند دیگر اروپایی است که کیفیت خوبی دارد و توسط کشور آلمان تولید می‌شود. مدل Lip آن برای حجم دهی لب و مدل Shape آن برای حجم دهی به صورت تولید می‌شود. عوارض استفاده از این ژل بسیار محدود است.

ژل پرفکتا

این ژل برند دیگر اروپایی است که توسط کشور فرانسه ساخته می‌شود و چهار زیرگروه دارد. زیر گروه اول Deep است که برای خط خنده و برجسته کردن حاشیه لب استفاده می‌شود. زیرگروه دوم Derm است که برای درمان چروک‌های سطحی اطراف چشم، دهان و خط اخم استفاده می‌شود. زیرگروه بعدی Subskin است که به‌وسیله کانولا در لایه زیر پوست تزریق می‌شود. این زیرگروه برای درمان جای زخم و گونه گذاری مناسب است و بین یک سال تا یک سال و نیم ماندگاری دارد. زیر گروه چهارم نیز Fineline است که برای پر کردن چروک‌های سطحی اطراف دهان و چروک‌های اطراف چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 
 

 

 

ما با شما تماس خواهیم گرفت.

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرد.

شما چی ترجیح می‌دید؟(ضروری)

اقدامات لازم قبل و بعد از تزریق ژل خط خنده

به منظور گرفتن نتیجه مناسب از برطرف کردن خط خنده با ژل مهم است که نکات مراقبتی لازم رعایت شود. این نکات عبارت است نکات مراقبتی قبل از انجام تزریق و نکات مراقبتی بعد از تزریق. رعایت این نکات باعث رفع خط خنده می‌شود و انجام آن‌ها الزامی است. در جدول زیر به بررسی این نکات می‌پردازیم.

 
 

 

 

اقدامات قبل از تزریق ژل خط خنده

اقدامات پس از تزریق ژل خط خنده

انتخاب یک کلینیک معتبر و یک پزشک متخصص و با تجربه مهم‌ترین اقدام در درمان خط خنده است.

تا یک روز بعد از تزریق نباید از مواد آرایشی استفاده کنید.

مشاهده نمونه کارهای پزشک مورد نظر و صحبت با وی در مورد مدل مورد نظر و دلخواه

عدم مراجعه به استخر، سونا، جکوزی و حمام تا مدتی که پزشک اعلام کرده است.

بررسی میزان خط خنده به وجود آمده و انتخاب یک زمان مناسب برای تزریق

استفاده از کمپرس یخ به منظور بهبود سریع‌تر و درمان کبودی و ورم بعد از تزریق

عدم استفاده از داروهای رقیق کننده خون، دخانیات، الکل و مواد آرایشی تا یک هفته قبل از انجام تزریق ژل خط خنده

استفاده مداوم و سر وقت از داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است.

بررسی بهترین فیلر برای خط خنده برای استفاده

عدم ماساژ و دست‌کاری ناحیه‌ای که به‌تازگی تزریق بر روی آن انجام شده است.

 

ژل خط خنده

هزینه تزریق ژل خط خنده در کلینیک

یکی از سؤالات مهم افراد قبل از انجام تزریق ژل این است که قیمت تزریق ژل خط خنده به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که هزینه فیلر خط خنده به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر بخواهیم به صورت کلی به موارد مؤثر بر قیمت تزریق ژل خط خنده بپردازیم باید موارد زیر را بررسی کنیم.

مقدار تزریق ژل: اینکه فرد برای برطرف کردن خط خنده و چین و چروک‌های صورت خود به چند سی سی ژل نیاز دارد بر قیمت تزریق مؤثر است. بنابراین افرادی که خطوط صورت بیشتری دارند طبیعتاً باید هزینه بیشتری برای درمان بپردازند.

پزشک انتخابی: برای از بین بردن خط خنده باید سعی کنید بهترین پزشک را انتخاب کنید که این باعث می‌شود هزینه تزریق نیز افزایش یابد. پزشکان متخصص مجموعه آمون بهترین پزشکان کشور هستند که علیرغم ارائه بهترین خدمات هزینه بسیار مناسبی نیز از بیماران دریافت می‌کنند.

برند ژل: ژل‌های مختلفی در بازار وجود دارد که ژل اسکالپترا، رستلین، کاپتیک، رادیس، ژوویدرم و هیومکس از جمله آن‌هاست. این نوع ژل‌ها ماندگاری و کیفیت مختلفی دارند و به همین دلیل قیمت آن‌ها نیز متفاوت است. بنابراین اگر به دنبال بهترین مارک ژل برای تزریق خط خنده هستید باید هزینه بیشتری نیز بپردازید. برندهای ژل خط خنده موردی است که به نسبت سایر موارد، تأثیر بیشتری بر روی هزینه تزریق ژل دارد.

تعداد سرنگ‌های لازم جهت تزریق ژل: تعداد سرنگ‌های مورد نیاز برای تزریق تأثیر مستقیمی بر هزینه تزریق ژل خط خنده دارد. تعداد سرنگ‌هایی که برای این تزریق لازم است برای هر فرد در هر جلسه متفاوت است و پزشک است که تعداد آن را مشخص می‌کند. بنابراین از قبل نمی‌توان تعداد آن و هزینه تزریق را معین کرد.

هزینه خدمات ارائه شده در کلینیک: هر کلینیک امکانات مختلفی را در اختیار بیماران خود قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال یک کلینیک از بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات و دستگاه‌ها استفاده می‌کند و کلینیک دیگر تجهیزات مدرنی ندارد. بنابراین هزینه‌ای که شما برای تزریق ژل خط خنده می‌پردازید در این دو کلینیک متفاوت خواهد بود. کلینیک آمون بهترین کلینیک کشور است که بهترین و مناسب‌ترین خدمات را به بیماران ارائه می‌دهد و هزینه‌ای که از این بابت از بیمار نیز دریافت می‌کند کاملاً به‌صرفه است.

 
 

 

 

تزریق ژل خط خنده

مراحل تزریق ژل خط خنده

تزریق ژل خط خنده یک فرآیند چند مرحله‌ای است که توسط خود بیمار و پزشک او باید انجام شود. همه مراحل تزریق مهم است و باید به ترتیب و به صورت دقیق انجام شود. انجام دقیق و صحیح این مراحل باعث می‌شود نتیجه نهایی کار موفقیت آمیز باشد و این همان چیزی است که خود فرد و پزشک او به دنبال آن هستند. مراحل تزریق خط خنده عبارت است از:

در مرحله اول فرد باید توسط پزشک متخصص معاینه شود. در این مرحله فرد آزمایشاتی را انجام می‌دهد و نتیجه این آزمایش‌ها توسط پزشک مورد بررسی قرار می‌گیرد. پزشک اگر مطمئن شود که شما از سلامت کامل برخوردار هستید و تزریق ژل خط خنده برای شما مشکلی ایجاد نمی‌کند تزریق را برای شما انجام می‌دهد. در جلسه معاینه پزشک در مورد بیماری‌های شما می‌پرسد و شما نیز باید پزشک خود را در جریان سوابق بیماری خود قرار دهید. اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً باید به پزشک خود اطلاع دهید.
در مرحله دوم پزشک از مواد بی‌حسی در ناحیه مورد تزریق استفاده می‌کند تا شما در حین عمل دچار درد نشوید. این مواد بی‌حسی کار را برای شما آسان‌تر می‌کند. البته باید توجه داشته باشید که خود ژل‌ها نیز حاوی مقادیر کمی ماده بی‌حسی است که باعث می‌شود شما در حین عمل احساس آرامش بیشتری داشته باشید.
در این مرحله پزشک با استفاده از سرنگ‌های ظریف و مخصوص اقدام به تزریق در ناحیه مورد نظر می‌کند. این کار بسیار حساس است و پزشک باید با نهایت دقت این تزریق را انجام بدهد. تزریق نباید باعث صدمه به پوست فرد شود و این بسیار حائز اهمیت است.
مرحله بعدی تجویز دارو توسط پزشک متخصص است. پزشک با بررسی پوست فرد داروهایی را تجویز می‌کند که فرد بیمار نیز باید به صورت مرتب آن‌ها را مصرف نماید.
مرحله آخر انجام مراقبت‌های بعد از فیلر خط خنده است که توسط خود فرد انجام می‌شود و اهمیت آن نباید به هیچ عنوان نادیده گرفته شود. عدم انجام مراقبت‌ها باعث از بین رفتن زحمت پزشک می‌شود و نتیجه نهایی کار را خراب می‌کند.

 
 

 

 

تزریق ژل خط خنده

مزایای تزریق ژل خط خنده

تزریق ژل خط خنده امروزه به یکی از پر طرفدارترین عمل‌های زیبایی تبدیل شده است و دلیل آن نیز مزایای زیاد این روش است. این مزایا عبارت است از:

  • زیبایی لبخند فرد بعد از انجام تزریق
  • افزایش کلاژن و الاستین پوست بعد از تزریق ژل
  • قابل مشاهده بودن نتایج بلافاصله بعد از اتمام درمان
  • هزینه مناسب تزریق
  • صاف کردن و نرم کردن چهره فرد
  • افزایش حجم اطراف ناحیه دهان فرد
  • عوارض کم، عدم نیاز به پانسمان و بستری شدن
  • امکان انجام آرایش بعد از مدت کوتاهی بعد از انجام تزریق ژل

سؤالات متداول در مورد تزریق ژل خط خنده

در ارتباط با تزریق فیلر خط خنده ممکن است برای افراد سؤالات مختلفی پیش آید که پزشک متخصص در جلسه معاینه می‌تواند پاسخ اکثر آن‌ها را به بیمار بدهد. در ادامه به بررسی سه سؤال مهم در این موضوع می‌پردازیم.

 
 

 

 

 ژل‌های خط خنده و بوتاکس خط خنده همیشگی نیست و بعد از مدتی کم کم از بین می‌رود. چین و چروک‌هایی که قبل از تزریق در صورت وجود داشته است بعد از مدتی کم کم دوباره نمایان می‌شود.

تزریق این ژل مزایای بی‌شماری برای پوست صورت دارد. چین و چروک‌های پوست از بین می‌رود و خطوط ظریف را از بین می‌برد. همچنین این ژل‌ها باعث می‌شود حجم‌های از دست رفته دوباره بازگردند. بنابراین در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله ارزش انجام دارد.

فرد ممکن است بعد از تزریق دچار عوارض به خصوصی شود و همین موضوع باعث نگرانی فرد می‌شود. باید توجه داشته باشید که عوارض مثل تورم، کبودی و التهاب جزء عوارض طبیعی تزریق ژل خط خنده می‌باشد. پارگی و لخته شدن خون نیز از عوارض غیرطبیعی این تزریق می‌باشد که در اثر انتخاب پزشک بدون مهارت توسط فرد ایجاد می‌شود. عفونت پوستی عوارض دیگر این روش است که در اثر استریل نبودن تجهیزات و محیط کار ایجاد می‌شود و طبیعی نمی‌باشد.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 کلام آخر

تزریق ژل خط خنده بهترین راه حل برای برطرف کردن چین و چروک‌هایی است که در اثر لبخند به وجود آمده است. هزینه این عمل بسیار مناسب است و افراد می‌توانند به‌راحتی آن را انجام دهند. برای انجام این عمل نیازی به بستری شدن و پانسمان نیست و افراد می‌توانند بلافاصله بعد از عمل در محل کار خود حاضر شوند. کلینیک آمون بهترین کلینیک کشور است که پزشکان متخصص آن این عمل را به‌خوبی برای شما انجام می‌دهند. شما می‌توانید با مشاهده چندین نمونه قبل و بعد ژل خط خنده در کلینیک آمون به‌خوبی متوجه تغییرات و زیبایی صورت شوید.

 
 

 

 

به این مطلب چقدر امتیاز می‌دهید؟

تعداد امتیاز مورد نظر خودتون را اتخاب کنید

میانگین امتیازها 4.1 / 5. تعداد رای‌ها : 189

دیدگاهتان را بنویسید