بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > تزریق ژل : تزریق ژل زیر چشم و تاثیر شگفت انگیز آن برای درمان گودی و سیاهی چشم

تزریق ژل زیر چشم و تاثیر شگفت انگیز آن برای درمان گودی و سیاهی چشم

تزریق ژل زیر چشم

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند و چهره را خسته و غمگین نشان می‌دهد، سیاهی زیر چشم، فرورفتگی‌های دایره‌ای شکل و چین و چروک‌های زیر پلک می‌باشد؛ که از علل آن میتوان به بالا رفتن سن، استفاده از عینک، مشکلات کبدی و… اشاره کرد.

سیاهی و گودی زیر چشم، اثرات منفی بر زیبایی و جذابیت چهرۀ افراد می‎‌گذارد؛ بنابراین امروزه روش‎‌های زیادی برای حل این مشکل وجود دارد که یکی ‎از پرطرفدارترین و ایمن‎‌ترین آنها تزریق ژل دور چشم است.

گرچه روش‌های خانگی مانند اصلاح سبک زندگی، اصلاح تغذیه، نوشیدن آب کافی، خواب خوب، استعمال کرم‎‌های ضدآفتاب و دور چشم و استفاده از ماسک‎‌های دور چشم ممکن است در دراز مدت بتوانند در کاهش سیاهی، گودی و چروک زیر چشم مفید باشند، امّا معمولاً نتیجۀ قطعی ندارند؛ لذا استفاده از روش‎‌های کلینیکی مانند تزریق ژل زیر چشم، تزریق چربی، کربوکسی‌‎تراپی، پی آر پی، مزوتراپی، میکرونیدلینگ و سایر تکنیک‎‌ها، در کلینیک‎‌های معتبر و تحت‎ نظر پزشکان متخصص، می‎‌توانند نتیجه‎‌ای فوری، ماندگار و موثر به چشمان شما هدیه دهند.

در هر صورت توصیه می‌شود، به دنبال راهکاری ایمن با ماندگاری بالا باشید. تزریق ژل یا فیلر را می‌توان بهترین راه برای از بین بردن سیاهی‌، گودی و چروک دور چشم دانست. در این مطلب قصد داریم اطلاعات جامع و کاملی درباره این روش به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دلایل ایجاد گودی زیر چشم چیست؟

گودی و سیاهی زیر چشم یکی از شکایات رایج بخصوص بین خانم‌ها است. ایجاد گودی در پوست اطراف چشم و نیز ایجاد حلقه‌های تیره در اطراف چشم‌ها، معمولا به صورت مقطعی در زمانی ظاهر می‌شوند که شما خسته هستید یا مبتلا به آلرژی می‌شوید اما برخی افراد، بیشتر از دیگران مستعد ابتلا به آن هستند. در برخی از افراد نیز به صورت ژنتیکی این مشکل بیشتر بروز می‌کند و همیشه و به صورت دائمی، زیبایی صورت آن‌ها را تحت الشعاع قرار می‌دهد. البته توجه به این نکته ضروری است که سیاهی  و گودی زیر چشم خطرناک نیست و به عنوان یک بیماری، شناخته نمی‌شود اما جنبه‌های زیبایی آن می‌تواند در ظاهر و چهره، تاثیرگذار باشد.

گودی و سیاهی زیر چشم مجموعه‌ای از علائم رایج است که در آن، رنگدانه‌های پوست اطراف چشم، تیره‌تر به نظر می‌رسد و یا در اثر عوامل گوناگون، مانند بالا رفتن سن و یا ایجاد چین و چروک، زیر چشم گودی زیادی پیدا می‌کند. تزریق ژل زیر چشم را می‌توان تنها درمان موثر و دائمی برای این مشکل دانست. دلیل قطعی برای ایجاد این مشکل شناسایی نشده است اما مجموعه‌ای از اشکالات می‌تواند این مشکل را ایجاد و یا تشدید نماید. از جمله:

1. ژنتیک

برخی افراد فقط به صورت ژنتیکی مستعد سیاهی  و گودی زیر چشم هستند. این افراد ممکن است پوست نازکی در اطراف چشم خود داشته باشند یا دارای رسوبات چربی اضافی در ناحیه زیر چشمی باشند که باعث ایجاد سایه تیره می‌شود. در برخی دیگر از این افراد، رگ‌های خونی نزدیک به سطح پوست هستند که باعث ایجاد رنگدانه بیشتر و در نتیجه رنگ تیره‌تر می‌شود.

2. استرس یا خستگی بیش از حد

بسیاری از افراد و کارشناسان، سیاهی زیر چشم یا گودی این ناحیه را با خستگی یا استرس مرتبط می‌دانند. هنگامی که فردی استرس یا خستگی را تجربه می‌کند، جریان خون به ناحیه زیر چشمی، کند می‌شود. از آن جایی که پوست آن ناحیه نازک‌تر از بقیه صورت است، خون جمع شده در آن، می‌تواند رنگ تیره‌تری ایجاد کند. در عین حال، خون تجمع یافته باعث تورم بیشتر رگ‌های خونی شده و تورم زیر چشم را نیز ایجاد می‌کند.

3. آلرژی

واکنش های آلرژیک رایج مانند آلرژی فصلی و یا آبریزش و گرفتگی بینی باعث التهاب و تورم در ناحیه چشم می‌شود. این مشکل در ادامه می‌تواند منجر به سیاهی و گودی دور چشم شود. درمان‌های رایج در این زمینه مانند کرم‌های دور چشم معمولا تاثیر مقطعی دارند و تزریق ژل زیر چشم درمانی قطعی در مورد این مشکل محسوب می‌شود.

4. سیگار کشیدن

سیگار کشیدن به خصوص اگر به صورت مداوم و ادامه‌دار باشد، باعث از دست دادن کلاژن پوست می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که پوست زیر چشم نازک‌تر شود. این  مشکل می‌تواند حلقه‌های تیره  و گودی دور چشم را چشمگیرتر کند.

5. افزایش سن

کلاژن موجود در پوست، با افزایش سن بیشتر و بیشتر از بین می‌رود و پوست با گذشت زمان و افزایش سن، اغلب نازک می‌شود، بنابراین سیاهی و گودی زیر چشم، در افراد مسن‌تر، شایع‌تر است. این موضوع می‌تواند باعث شود که رگ‌های خونی قرمز مایل به آبی زیر چشم بیشتر نمایان شود. همچنین، برخی از افراد ممکن است با افزایش سن دچار گودی زیر چشم شوند. این گودی بیشتر به دلیل فشار به ماهیچه‌های ظریف اطراف چشم به وجود می‌آید. این تغییرات فیزیکی می‌تواند سایه‌هایی ایجاد کند که زیر چشم به نظر تیره‌تر برسد.

ما با شما تماس خواهیم گرفت.

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرد.

شما چی ترجیح می‌دید؟(ضروری)

تاثیر ژل زیر چشم در رفع سیاهی و پف

هدف از تزریق فیلر زیر چشم این است که ناحیه اشک یا همان زیر چشم، روشن و پر شده و میزان چین و چروک‌ها و سیاهی کاهش یابد. فیلر را می‌توان به قسمت‌های مختلفی در اطراف چشم تزریق کرد که در ادامه درباره برخی از این نقاط توضیح خواهیم داد.

خطوط پنجه کلاغی:  فیلر را می‌توان برای از بین بردن خط‌هایی که از گوشه خارجی چشم‌ها بیرون زده‌ و با لبخند عمیق‌تر به نظر می رسند استفاده کرد.

ناحیه اشکی یا زیر چشم:  فیلر را می‌توان برای از بین بردن سیاهی و فرورفتگی‌هایی که از گوشه داخلی چشم آغاز و به سمت گونه کشیده می‌شوند؛ تزریق کرد.

چین و چروک های زیر چشم:  هم چنین تزریق فیلر برای از بین بردن چین و چروک زیر چشم می تواند بسیار مفید باشد.

رفع گودی زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم چیست؟

یک درمان قطعی و بسیار موثر برای رفع گودی و سیاهی دور چشم، تزریق ژل دور چشم است. در این درمان، برای از بین بردن  گودی، از فیلرها و یا ژل‌های مخصوصی برای پر کردن گودی و یا از بین بردن سیاهی به دور چشم استفاده می‌شود. این عمل کم هزینه و نیز کم عارضه و سرپایی است و توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. ماندگاری تزریق ژل زیر چشم با توجه به میزان مشکل گودی، رعایت نکات ماندگاری و نیز مواد مورد استفاده متغیر است.

این ژل‌ها می‌توانند بین 6 تا 12 ماه دوام داشته باشند. کلینیک تخصصی پوست و موی آمون یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تزریق ژل و فیلر زیر چشم در تهران است که با استفاده از متخصصین مجرب و مواد درجه یک، می‌تواند بهترین نتیجه را برای رفع این مشکل برای شما ارائه نماید.

تزریق ژل زیر چشم برای چه کسانی مناسب می باشد؟

تزریق ژل برای همه افرادی که از سیاهی و یا گودی زیر چشم، شکایت دارند، درمان مناسبی محسوب می‌شود. این روش درمانی به خصوص برای افرادی که به صورت ژنتیکی دارای گودی و سیاهی زیر چشم هستند، بسیار مناسب است. این درمان در دهه 20 و 30 زندگی به دلیل این که می‌تواند چین و چروک‌های ریز دور چشم را نیز از بین ببرد، نتیجه درخشانی دارد اما در تمام سنین دیگر نیز جواب بسیار خوبی دارد.

رفع تیرگی زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم برای چه کسانی مناسب نمی‌باشد؟

با این که این روش درمانی و زیبایی، عملی غیرتهاجمی و بی‌خطر محسوب می‌شود اما بهتر است تا این افراد از انجام آن خودداری نمایند:

  • مادران باردار و شیرده
  • افرادی دارای عفونت فعال در بدن به خصوص در ناحیه تزریق
  • افراد دارای مشکلات انعقاد خون
  • افراد دارای استرس بالا و کنترل نشده
  • افرادی که به لحاظ روانی ممکن است انتظارات بیجا از عمل‌های زیبایی داشته باشند.
  • افرادی که به صورت مداوم از داروهایی مانند آسپرین، ایبوپروفن استفاده می‌کنند.
  • افرادی که داروهای خاص مصرف می‌کنند و یا بیماری‌های زمینه‌ای خاصی دارند نیز بهتر است قبل از انجام تزریق ژل زیر چشم، با پزشک خود مشورت کنند.
جوانسازی زیر چشم

مراحل و نحوه تزریق ژل زیر چشم

این عمل زیبایی، بدون درد است و در حدود نیم ساعت زمان می‌برد. بهتر است در روز قبل از انجام آن، از مصرف الکل و یا داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپیرین، خودداری کنید.

ابتدا پزشک اطراف چشم شما را با محلول‌های مخصوص، تمیز و ضدعفونی می‌کند. سپس با تزریق مواد بی‌حسی موضعی، کار آغاز می‌شود. پزشک متخصص در این مرحله با نشانه‌گذاری و ارزیابی برای میزان ژل مورد استفاده در اطراف چشم‌ها، پروسه را شروع می‌کند. حال با استفاده از سوزن‌های مخصوص، ژل را به بخش‌های مورد نیاز در زیر چشم، تزریق می‌کند.

تزریق ژل در اطراف چشم

انواع ژل زیر چشم

ژل زیر چشم انواع مختلفی دارد که برخی از آنها را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید را باید یکی از رایج‌ترین فیلرهای زیر چشم دانست. این اسید به‌طور طبیعی در بدن وجود داشته و کلاژن را در پوست تحریک می‌کند. هم چنین در تولید برخی از ژل‌های موجود در بازار نیز از آن استفاده می‌کنند. وجود هیالورونیک اسید به رفع سیاهی، فرورفتگی‌ها و خطوط زیر چشم کمک کرده و نتیجه به دست آمده از آن نیز بسیار طبیعی خواهد بود.

اسید پلی ال لاکتیک

اسید پلی ال لاکتیک را باید ماده‌ای سازگار با بافت زنده دانست که تولید کلاژن کرده و در برطرف کردن سیاهی و گودی زیر چشم موثر می باشد.

هیدروکسی لاپاتیت کلسیم

هیدروکسی لاپاتیت کلسیم، فیلر پوستی سازگار با بافت زنده است که از ترکیب فسفات و کلسیم تهیه شده است. هیدروکسی لاپاتیت کلسیم باعث تحریک و تولید کلاژن در پوست می‌شود و هم چنین از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به حجم‌دهی و محافظت از بافت‌های هم‌بندی اشاره کرد.

درمان گودی و سیاهی چشم با تزریق ژل

بهترین ژل برای تزریق زیر چشم کدام است؟

ژل‌هایی که برای تزریق زیر چشم استفاده می‌شوند برندها و انواع گوناگونی دارند. به طور کلی می‌توان ژل‌های مورد استفاده در این اعمال زیبای را به سه دسته دائمی، موقت و نیمه موقت طبقه‌بندی کرد. از بین همه این مواد، ژل‌های موقت از همه برای سلامتی بهتر و موثرتر هستند. این گونه از ژل‌ها، به هیچ عنوان آلرژی و یا مشکلات و عوارض دیگری ایجاد نمی‌کنند و کاملا امن هستند. متخصصان ما در کلینیک پوست و مو و زیبایی آمون، از بهترین مواد و ژل‌های روز دنیا با بالاترین کیفیت استفاده کرده و بهترین پیشنهادها را در زمینه ژل مورد استفاده به مراجعان عزیز، ارائه خواهند داد.

جوانسازی با کربوکسی تراپی

مزایای تزریق ژل زیر چشم

فواید تزریق ژل زیر چشم، فقط به رفع سیاهی زیر چشم‌ها ختم نمی‌شود؛ بلکه مزایای دیگری نیز به همراه دارد که برخی از آنها شامل موارد زیر هستند.

  • ایجاد شادابی و جوانسازی در ناحیۀ چشم‎‌ها
  • رفع خطوط و چین و چروک‌های اطراف و زیر چشم‌ها
  • رفع گودی زیر چشم
  • حجیم کردن اطراف چشم‌ها
  • اثربخشی فوری
  • پایین بودن احتمال بروز عوارض
  • نداشتن دوره نقاهت
  • عوارض تزریق ژل زیر چشم

باید توجه داشت که انجام این تزریق مانند هر کار دیگری ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد؛ امّا اغلب عوارض تزریق فیلر زیر چشم که تاکنون گزارش شده است، نتیجۀ مراجعه به مراکز نامعتبر، سپردن کار به افرا غیرمتخصص و بی‌تجربه و همچنین استفاده از ژل‎‌های غیر استاندار و نامناسب برای تزریق است.

به‌طورکلی چنانچه تزریق ژل دور چشم در کلینیک‎‌های معتبر و زیر نظر پزشک متبحّر انجام شود عوارض بسیار خفیف و اندکی به‎ دنبال دارد؛ که آن هم پس ‎از چند ساعت یا نهایتاً چند روز از بین خواهد رفت.

در ذیل به برخی از عوارض تزریق فیلر زیر چشم اشاره خواهیم کرد.

  • ورم و کبودی که بعد از گذشت چند ساعت تا چند روز برطرف خواهد شد.
  • قرمز شدن ناحیه تزریق.
  • پف کردگی زیر چشم. (در صورتی که تزریق در نزدیکی سطح پوست انجام شود.)
  • ایجاد عفونت (در موارد بسیار نادر)

در صورت انجام اقدامات لازم، قبل و بعد از تزریق، احتمال بروز عوارض به حداقل خواهد رسید.

تزریق ژل زیر چشم

اقدامات قبل از تزریق ژل زیر چشم

قبل از تزریق فیلر زیر چشم، آمادگی به خصوصی نیاز نیست؛ تنها نکات کوچکی وجود دارد که برای افزایش ایمنی باید رعایت شوند. این نکات عبارتند از:

  1. انتخاب کلینیک مناسب با کادری مجرب و حرفه‌‎ای
  2. مطلع کردن پزشک از سوابق بیماری، حساسیت‎‌های دارویی و مصرف دارویی خاص در جلسۀ مشاوره
  3. توقف مصرف داروهای رقیق‎ کنندۀ خون مانند آسپرین، ایبوپروفن، روغن ماهی و ویتامین E (2 هفته قبل‎ از تزریق)
  4. عدم مصرف نوشیدنی‎‌های الکلی و استعمال دخانیات مدتی قبل‎ از تزریق ژل
  5. استحمام و شستشوی کامل پوست یک شب قبل و عدم استفاده از مواد آرایشی قبل‎ از تزریق ژل زیر چشم

اقدامات بعد از تزریق ژل زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم به صورت سرپایی انجام شده و نیازی به بیهوشی ندارد. پس از انجام تزریق، شما بستری نخواهید شد و همان روز به منزل بازگشته و می‌توانید کارهای روزانه‌تان را (در صورت سنگین نبودن) انجام دهید.

پس از تزریق امکان دارد با عوارضی چون کبودی و ورم در ناحیه‌ی تزریق رو به رو شوید که این عوارض طبیعی بوده و پس از چند ساعت تا چند روز از بین خواهد رفت. نکاتی که پس از تزریق فیلر زیر چشم باید رعایت شود عبارتند از:

  • به ناحیه تزریق شده فشار وارد نکرده و از لمس یا ماساژ دادن آن تا 2 روز پرهیز شود.
  • عدم رعایت مورد فوق، می‌تواند باعث پخش شدن ژل و نامتقارن شدن صورت شود.
  • توصیه می شود تا ۴۸ ساعت پس از تزریق ژل، طاق باز خوابیده و سر را بالا نگه دارید تا احتمال ورم و التهاب به حداقل برسد.
  • برای تسکین سریع‌تر ورم و کبودی، می‌توان از کمپرس یخ استفاده کرد. (کمپرس یخ را به هیچ عنوان نباید مستقیما روی پوست خود بگذارید.)
  • تا 48 ساعت پس از تزریق فعالیت‌های شدید بدنی که با خم و راست شدن همراه هستند (مانند ورزش کردن و نظافت خانه) نباید انجام شود.
  • تا دو هفته پس از تزریق، نباید به سراغ پاکسازی و ماساژ صورت رفت.
  • تا ۲۴ ساعت پس تزریق، نباید چشم‌ها را شست.
  • تا چند روز پس از تزریق، زیر نور مستقیم آفتاب یا محیط‌های بسیار گرم مانند سونا، نباید قرار گرفت.

مدت ماندگاری ژل زیر چشم

نتیجه نهایی تزریق ژل زیر چشم، پس از بهبودی کبودی و ورم مشخص خواهد شد. نتایج تزریق، دائمی نیست و برای رسیدن به نتیجه دلخواه، باید چندین بار تکرار شود. ماندگاری فیلر به مواردی چون: برند ژل، سن، جنس پوست، میزان سیاهی و چین و چروک، کلینک و پزشک بستگی دارد و در نهایت این تزریق بین شش ماه تا یکسال ماندگاری خواهد داشت.

هزینه فیلر زیر چشم

هزینه تزریق ژل به عواملی چون نوع فیلر، میزان دوز تزریق، میزان چین و چروک یا سیاهی زیر چشم، تخصص پزشک، هزینه‌های کلینیک، موقعیت جغرافیایی و… بستگی دارد.

رفع معایب زیر چشم با تزریق ژل

از آنجایی که تزریق فیلر زیر چشم عملی رایج می باشد، سوالات زیادی درباره آن وجود دارد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین و پرتکرارترین آنها پاسخ خواهیم داد. همچنان با ما همراه باشید.

سئوالات متداول شما

در مرحله اول نقاطی که قرار است ژل به آنها تزریق شود را علامت گذاری کرده و سپس آنها را ضدعفونی می‌کنند.

در مرحله بعد از کرم‌های بی‌حس کننده در ناحیه تزریق استفاده کرده و پس از بی حس شدن تزریق را با استفاده از سوزن و یا سوزنی که سرش تیز نیست (کانولا) با دقت بسیار بالا انجام می‌دهند. انجام این تزریق زمان زیادی نخواهد برد و معمولا کسانی که پوست صاف‌تر و ضخیم‌تری دارند، نتایج بهتری خواهند گرفت.

نکته ی مهم دیگری که باید به آن توجه داشت این است که تزریق فیلر در رنگ چشم تغییری ایجاد نخواهد کرد.

ژل‌هایی که در ترکیب آنها از هیالورونیک اسید استفاده شده از طرف سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) تایید شده‌ هستند و به همین دلیل ایمن‌ترین گزینه برای تزریق می‌باشند. اما به جهت افزایش ایمنی، غیر از انتخاب برند مناسب، برگزیدن پزشک متخصص و کلینیک معتبر نیز بسیار موثر است. زیرا این تزریق در نقطه حساسی انجام شده که اگر اشتباها به رگ‌های خونی تزریق شود، می تواند عوارض بسیار خطرناکی مانند کور شدن را به همراه داشته باشد. بنابراین انتخاب کلینیک معتبر و پزشک با تجربه را جدی بگیرید.

سیاهی زیر چشم، معمولا به ژنتیک ارتباط دارد اما مواردی همچون بالا رفتن سن، نداشتن خواب کافی، عدم مصرف آب به میزان کافی و مشخص بودن رگ‌های خونی نیز می‌تواند باعث ایجاد آن شود. از آن جایی که استفاده از فیلر برای زیر چشم، روشی کم خطر محسوب می‌شود، همه افرادی که از این مشکل رنج می‌برند می‌توانند با مشورت پزشک خود این تزریق را انجام دهند.

تزریق فیلر فقط در موارد زیر ممنوع است:

  • افراد زیر هجده سال
  • زنان باردار و شیرده
  • افراد مبتلا به دیابت
  • افراد مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی (البته با تایید پزشک تحت درمان خود، می توانند انجام دهند.)
  • افرادی که نسبت به مواد تشکیل‌دهنده فیلرها حساسیت دارند.
  • افراد مبتلا به مشکلات خونریزی

همه افراد بالای 18 سال می‌توانند این تزریق را انجام دهند؛ مگر اینکه یکی از مشکلات فوق را داشته باشند و یا پوستشان بیش از حد نازک شده باشد.

این نوع تزریق یعنی تزریق ژل زیر چشم، کاملا بی‌خطر است اما همیشه احتمال ایجاد عوارض در صورت استفاده توسط افراد غیرکارشناس در مورد این عمل زیبایی وجود دارد. احتمال احتمال نابینا شدن در صورت تزریق نادرست، بسیار نادر است و در موارد انگشت شماری گزارش شده است.

پوست و ناحیه اطراف چشم، بسیار حساس است و اهمیت فراوانی در سلامت چشم‌ها و نیز سلامت و زیبایی صورت ایفا می‌کند. استفاده از خدمات تزریق ژل و فیلر و … توسط افراد نابلد و غیر متخصص، می‌تواند سلامتی شما را با خطراتی مواجه کند. ما در کلینیک پوست و مو و زیبایی آمون به شما اطمینان می‌دهیم که هم به دلیل استفاده از مواد باکیفیت و اورجینال و هم به دلیل تخصص و تجربه بالای متخصصان، این مشکلات و عوارض هرگز رخ نخواهد داد.

ماندگاری تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم در کلینیک آمون

کلینیک تخصصی پوست و موی آمون کلینیک تخصصی در زمینه خدمات و اعمال زیبایی با بهترین متدها و پیشرفته‌ترین روش‌های روز دنیا است. تلاش پزشکان  و متخصصان در این مجموعه این است که برای انواع اعمال زیبایی از بهترین برندهای مواد و داروها برای گرفتن بهترین نتایج استفاده شود. این مجموعه دارای سابقه زیادی در این زمینه بوده و از سال 1388 تا به امروز بدون وقفه به ارائه خدمات مربوط به زیبایی پرداخته است.

پزشکان مجموعه آمون “جناب آقای دکتر علیرضا یارقلی و سرکار خانم دکتر پروین متوسلین” که در انجام اعمال زیبایی گوناگون مانند تزریق ژل زیر چشم، ژل گونه، ژل لب، انواع لیزر، کاشت مو و ابرو، مادلینگ چهره و بسیاری موارد دیگر تخصص و تجربه پرباری دارند، آماده ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات زیبایی به شما مراجعین محترم هستند.

بنابراین اگر به دنبال کلینیک مناسبی برای انجام خدمات زیبایی، لیزر، جوانسازی، مادلینگ صورت و دیگر خدمات مرتبط هستید، کلینیک آمون می‌تواند بهترین مکان برای نیازهای شما باشد. استفاده از بهترین مواد اولیه، بهترین دستگاه‌ها و تجهیزات و بهترین و مجرب‌ترین متخصصان، افتخار ما است.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

کلام آخر

در این مطلب همه چیز درباره تزریق فیلر زیر چشم بررسی شد. بنابراین اگر قصد انجام آن را دارید این مطلب می‌تواند اطلاعات زیادی، در اختیارتان قرار دهد. چنانچه نکات دیگری در این باره وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشده، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. هم چنین اگر تجربه انجام تزریق ژل زیر چشم را دارید تجربه خود را با ما در میان گذاشته تا دیگران نیز بتوانند از آن استفاده نمایند.

امید است مطالب فوق برایتان مفید بوده و بتوانید از آن استفاده کنید.

به این مطلب چقدر امتیاز می‌دهید؟

تعداد امتیاز مورد نظر خودتون را اتخاب کنید

میانگین امتیازها 3.9 / 5. تعداد رای‌ها : 896

دیدگاهتان را بنویسید