بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > تزریق ژل : هزینه تزریق ژل برای نواحی مختلف صورت

هزینه تزریق ژل برای نواحی مختلف صورت

هزینه تزریق ژل

برای اطلاع از قیمت و هزینه‌ تزریق ژل و همچنین شناخت روش‌های تزریق می‌توانید به پزشک متخصص مراجعه کنید و مطلع شوید. همواره مشاهده شده افرادی که سن بالا دارند و یا علائم پیری را در صورت خود به‌صورت چین و چروک مشاهده می‌کنند، پی در پی به دنبال روشی هستند تا این نشانه‌های پیری را کاهش و از بین ببرند. روش‌های مختلفی برای رفع چین و چروک‌‌های صورت وجود دارند که عبارتند از: تزریق ژل، بوتاکس و یا تزریق چربی که هرکدام از این موارد خواص و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

قبل از هرچیز بهتر است بدانید که ژل چیست؟

ژل ماده‌ای است که به صورت موقتی به دستور پزشک به قسمت‌های دلخواه تزریق می‌شود. اگر قصد دارید چین و چروک‌‌های صورت خود را از بین ببرید با ما همراه باشید تا به شما روشی را پیشنهاد کنیم که با قیمتی مناسب و کیفیت بالا بتوانید این کار را انجام دهید و باید بدانید در حقیقت بوتاکس و تزریق ژل باهم تفاوت دارند و شیوه انجام دادن و هزینه هر کدام از این موارد مختلف است.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

عوامل موثر در هزینه‌ تزریق ژل

ژل‌های تزریقی متشکل از هیالورونیک، هیدروکسی آپاتیت و کلاژن هستند که نقش این مواد، جوان‌سازی و آبرسانی به پوست است. در واقع تزریق ژل بهترین و فوق‌العاده‌ترین روش برای رفع چین و چروک‌های پوست بوده که علاوه بر اثرات زیبایی، دارای اثرات درمانی مانند آبرسانی به پوست نیز می‌باشد. بهتر است بدانید که تزریق ژل موقتی است و با تزریق این ماده، عملکرد و کاربرد کلاژن، هیالورونیک و هیدروکسی آپاتیت در بدن بهبود می‌یابد و اگر برای شما نیز سوالاتی همانند هزینه و قیمت تزریق ژل پیش آمده، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطالب را مطالعه نمایید.

هزینه تزریق ژل صورت

نوع ژل تزریقی

به طور کلی ۶ نوع ژل تزریقی به نام‌های، کاپتیک، رادیس، هیلافرم، ژوویدرم، رستیلن و اسکالپترا در دنیا وجود دارد که هریک از این ژل‌ها مزایا و معایبی دارد و ماندگاری هرکدام متفاوت است. که در ادامه به دو نوع پرکاربرد این ژل‌ها اشاره می‌کنیم و درباره هر دو نوع اطلاعاتی ارائه خواهیم داد.

ژل ژوویدرم: ماندگاری این نوع ژل‌ها یک الی دو سال است و برای جوانسازی به‌کار می‌رود.
ژل رستیلن: این نوع ژل‌ها نیز به مدت ۶ الی ۱۲ ماه به روی پوست می‌مانند و در جوانسازی کاربرد دارند. جالب است بدانید که این ژل با مواد غیر حیوانی تهیه شده است.

هزینه تزریق این ژل‌ها را بر اساس ماندگاری و مقداری که استفاده می‌شود، تعیین شده و مقدار ژل تزریقی برای هر فرد متفاوت می‌باشد. همچنین باید توجه کنید که برای تزریق ژل به آرایشگاه‌ها و کلینیک‌های نامعتبر مراجعه نکنید چرا که این مجموعه‌ها اگرچه قیمت پایینی دارند اما کیفیتی مناسب به شما ارائه نخواهند کرد. جالب است بدانید به تازگی ژل‌های تقلبی در سراسر کشور به طور فله‌ای به فروش می‌رسد و عوارض‌ شدیدی دارند به‌همین دلیل سعی کنید قبل از انجام تزریق، از معتبر بودن کلینیک مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایید.

ما با شما تماس خواهیم گرفت.

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرد.

شما چی ترجیح می‌دید؟(ضروری)

در ادامه با ما باشید تا با عوامل موثر بر هزینه‌ تزریق ژل آشنا شوید:

تاثیر مقدار مورد نیاز در هزینه‌ تزریق ژل

مقدار مصرف ژل، یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در هزینه‌ تزریق ژل است زیرا علاوه‌بر مصرف زیاد از ژل، پزشک وقت بیش‌تری برای تزریق می‌گذارد و بدیهی است که دستمزد بیش‌تری بگیرد. باید بدانید که تزریق در بخش‌های مختلف صورت هزینه‌های متفاوتی دارد. به‌عنوان مثال، هزینه تزریق ژل در لب خیلی کمتر از هزینه تزریق در قسمت گونه‌ها است زیرا لب حجم کمی دارد اما گونه‌ها وسیع‌تر هستند و مقدار ژل بیش‌تری نیاز خواهند داشت.

تزریق ژل الانسه

ماندگاری

بهتر است بدانید که هرچه ماندگاری ژل‌ها بیش‌تر باشد هزینه آن هم بالاتر می‌رود. ژل‌ها محبوبیت زیادی در بین مردم دارند زیرا موقتی هستند و اگر فرد از تزریق خود پشیمان شود می‌تواند با تزریق آنزیم، صورت خود را به حالت اولیه خود برگرداند و خطری برای پوست ندارد. باید توجه داشته باشید ژل‌ها معمولا بین ۲ الی ۶ سال بر روی پوست می‌مانند و اگر به درستی از آن‌ها مراقبت شود، مدت زمان بیش‌تری روی پوست شما باقی می‌مانند.

دستمزد پزشک

مزایا و خدمات کلینیک و دستمزد پزشک از عوامل مهم و تأثیرگذار در قیمت تزریق ژل هستند. معمولا قبل از انجام تزریق، پزشک و بیمار یک جلسه همدیگر را ملاقات می‌کنند تا پزشک، با بررسی نوع پوست بیمار بتواند بهترین و موثرترین گزینه را برای او انتخاب کند. بهتر است بدانید که ممکن است پزشک به علت وسعت ناحیه مورد نظر شما، چند جلسه درمانی را برای شما در نظر بگیرد تا خطری شما را تهدید نکند و تزریق ژل عوارضی نداشته باشد. خوشبختانه کلینیک آمون با دو متخصص حرفه‌ای در این زمینه یعنی دکتر علیرضا یارقلی و دکتر پروین متوسلین سالهاست موفق عمل کرده و همواره توانسته رضایت مراجعه‌کنندگان خود را بدست بیاورد.

تزریق ژل پرفکتا

مراقبت‌های بعد از عمل

در بعضی مواقع به علت حجم زیاد ژل‌ها ممکن است پزشک توانایی تزریق را در یک جلسه نداشته باشد به همین دلیل یک یا دو جلسه دیگر تجویز می‌کند تا تزریق ژل به خوبی انجام شود. درباره مراقبت‌های بعد از عمل نیز باید توجه داشته باشید این مورد در هزینه تزریق موثر است زیرا ممکن است پزشک برای کاهش کبودی و تورم، داروهای تقویتی را برای شما تجویز کند و استفاده نکردن از این داروها، فرآیند بهبود را کند می‌کند. علاوه‌بر این موارد، بهتر است از کرم‌های مرطوب‌کننده برای شادابی و طراوت استفاده شود که هرکدام از این موارد در هزینه تزریق موثر خواهد بود.

استفاده از ژل‌های موقتی پیشنهاد ما به شما!

به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از ژل‌های موقتی استفاده کنید چرا که در صورت پشیمانی از طریق تزریق محلولی خاص، طی چند روز ژل تزریق شده خاصیت خود را از دست می‌دهد و صورت شما به حالت اولیه باز خواهد گشت. اما باید توجه داشته باشید ژل‌های دائمی چون جذب پوست می‌شوند در صورت پشیمانی خیلی سخت از بین می‌روند و ممکن است پوست شما به حالت اولیه باز نگردد.

قیمت هر سی سی ژل گونه هزینه تزریق ژل گونه

مشاوره در کلینیک آمون راه‌حلی برای رفع سردرگمی‌ها

ممکن است برای جوان‌سازی پوستتان بین چندین روش مختلف سردرگم شوید و نتوانید یک روش مناسب انتخاب کنید. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با مراجعه و مشاوره با پزشکان متخصص کلینیک آمون، یک روش را انتخاب کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

کلام پایانی

ما در مطالب این صفحه درباره هزینه‌های تزریق ژل و عوامل موثر بر این هزینه‌ها سخن گفتیم و اطلاعات مناسبی در این‌باره در اختیار شما عزیزان قرار دادیم و اینک در انتها امیدواریم مطالب گردآوری شده این صفحه برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

سئوالات متداول

هزینه تزریق ژل به گونه به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند میزان تخصص و تجربه پزشک انجام دهنده، نوع ژل مورد استفاده و میزان ماده مورد نیاز برای دستیابی به نتایج دلخواه

مهارت و تجربه پزشک، نوع و برند ژل مورد استفاده، میزان ژل مورد نیاز برای رسیدن به نتایج دلخواه، و کلینیک یا مرکزی که تزریق انجام می‌شود، از جمله عواملی هستند که بر هزینه تزریق ژل به گونه تاثیر می‌گذارند

بله، قیمت تزریق ژل به نوع مارک ژل و اینکه آیا اسید هیالورونیک دارد یا خیر بستگی دارد

برخی کلینیک‌ها ارائه مشاوره رایگان در مورد هزینه تزریق ژل دارند. به عنوان مثال، می‌توانید با مشاورین کلینیک هلیا از طریق تماس تلفنی یا پیام رسان واتس اپ اطلاعات بیشتری در مورد هزینه تزریق ژل به دست آورید

به این مطلب چقدر امتیاز می‌دهید؟

تعداد امتیاز مورد نظر خودتون را اتخاب کنید

میانگین امتیازها 4.5 / 5. تعداد رای‌ها : 385

دیدگاهتان را بنویسید