بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > کاشت ابرو : هزینه کاشت ابرو در سال 1402 / 2023 چقدر است ؟

هزینه کاشت ابرو در سال 1402 / 2023 چقدر است ؟

مراحل کاشت ابرو

ابروها نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت یک فرد دارد و کم پشت بودن و یا رویش ناقص آن می‌تواند زیبایی فرد را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار دهد. از سال‌های قبل ابروهای کمانی و نازک بیشتر طرفدار داشت ولی امروزه ابروهای پهن طرفداران بیشتری دارد. 

البته نباید فراموش کرد که مدل ابرو برای هر فرد بسته به نوع صورت و حالت چشمان باید متفاوت باشد و نمی‌توان برای زیبایی همه افراد یک مدل ابرو را پیشنهاد داد.

امروزه یکی از مشکلات اصلی در صورت افراد کم پشت بودن ابروها است که کاشت ابرو می‌تواند بهترین راه‌حل درمان آن باشد. تفاوتی نمی‌کند که علت کم‌پشتی ابروها ژنتیک باشد و یا بیماری خاصی برای فرد باعث کم پشت شدن یا ریزش ابرو شده باشد.

پزشک متخصص می‌تواند با مهارت خود زیبایی را به فرد هدیه دهد. یکی از سؤالات اصلی افراد قبل از انجام کاشت ابرو، هزینه کاشت ابرو است. هزینه کاشت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

کلینیک تخصصی آمون با بهره‌گیری از مجرب‌ترین پزشکان و بهترین دستگاه با بهترین هزینه کاشت ابرو می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای انتخاب باشد.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یک روش مناسب برای افرادی است که دچار کم پشتی و یا ریزش ابرو شده‌اند و این باعث شده است تا زیبایی آن‌ها تحت تأثیر قرار بگیرد. کاشت ابرو با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و توسط پزشکان متخصص و در کلینیک‌های معتبر انجام می‌شود. 

در کاشت ابرو، فولیکول‌ها از ناحیه بانک مو برداشته می‌شود و به ناحیه ابرو اضافه می‌شود. به جزء کاشت ابرو روش‌های دیگری مثل تاتو (خالکوبی) و آرایش برای جبران ریزش ابرو وجود دارد که همه آن‌ها برگشت پذیر است و طبیعی نمی‌باشد.

کاشت ابرو یک روش طبیعی و تقریباً برگشت ناپذیر است که ایرادات سایر روش‌ها را ندارد و می‌تواند برای افراد کارساز باشد. در روش کاشت ابرو، موها از اطراف سر و یا کناره‌های گوش برداشته می‌شود و به‌صورت طبیعی در ناحیه ابرو کاشته می‌شود.

در این فرآیند سعی می‌شود تا به فولیکول‌های مو آسیبی وارد نشود تا این فولیکول‌ها خاصیت رشدی خود را از دست ندهد. مناسب بودن هزینه کاشت ابرو و طبیعی بودن این عمل دو مزیت بزرگ کاشت ابرو است که باعث شده است امروزه افراد زیادی آن را نسبت به سایر روش‌ها ترجیح بدهند.

کاشت ابرو به چه روشی انجام می‌شود؟

پزشک متخصص از قسمت‌های سالم و ضخیم پوست سر موهای لازم را برمی‌دارد و دیگر نیازی به جراحی نواری نیست. در روش FUE موهای فرد با یک پانج 0.7 میلی‌متری از فرق سر استخراج می‌شود. 

همچنین برای تقسیم فولیکول‌های مو به شفت‌های تک مویی از یک میکروسکوپ استریو کمک گرفته می‌شود. فولیکول‌ها با استفاده از دستگاه‌های مخصوص در ناحیه ابرو کاشته می‌شود و ابرو نیز کم‌کم شروع به رشد می‌کند و به‌صورت کاملاً طبیعی جلوه می‌کند.

ما با شما تماس خواهیم گرفت.

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرد.

شما چی ترجیح می‌دید؟(ضروری)

علل ریزش ابرو

افرادی که به دنبال کاشت ابرو هستند حتماً باید قبل از عمل علت ریزش ابروی خود را بدانند. دانستن علت ریزش ابرو به انتخاب صحیح روش مناسب برای کاشت به افراد کمک می‌کند. دلایل ریزش مو در افراد مختلف عبارت است از:

ژنتیک: افراد ممکن است به دلایل ژنتیکی دچار ریزش ابرو شوند که پزشک بهترین راه‌حل برای درمان ریزش ابرو را انتخاب می‌کند.
افزایش سن افراد: با افزایش سن در افراد، ریشه‌های ابرو ضعیف شده و کم پشت می‌شود و ممکن است زیبایی فرد را تحت تأثیر قرار دهد.
سوختگی: سوختگی ممکن است باعث از بین رفتن ابروهای فرد شود و زیبایی را از فرد بگیرد. کاشت ابرو می‌تواند این نقص را برای فرد جبران کند.
بیماری‌های تیروئیدی: این نوع بیماری باعث ریزش و کم پشت شدن ابروها می‌شود.
کندن و برداشت بیش‌ازحد ابروها: دست‌کاری بیش از اندازه ابروها، شکل طبیعی ابرو را از بین می‌برد و حتی ممکن است باعث ریزش آن شود.
عفونت: عفونت در ناحیه ابرو می‌تواند دلیل دیگری برای ریزش ابرو باشد.

به‌هرحال ریزش و کم پشت شدن ابروهای شما فارغ از اینکه چه دلیلی داشته باشد باعث کاهش جذابیت شما می‌شود. بهترین راه‌حل برای درمان آن نیز کاشت ابرو است. البته روش‌های دیگری مثل هاشور، تاتو و استفاده از مداد ابرو نیز وجود دارد که نمی‌تواند به‌اندازه کاشت مو مؤثر باشد.

درباره تاتوی ابرو و هاشور ابرو

هاشور ابرو از جمله روش‌های طبیعی است که با ایجاد خطوط باریک در نواحی خالی ابرو و به‌صورت هم‌جهت با رشد موها طراحی می‌شود. در تاتوی ابرو سعی می‌شود تا ابروها پرپشت‌تر نشان داده شود که این باعث زیبایی صورت شما نیز می‌شود. 

در تاتو و هاشور ابرو با استفاده از دستگاه‌های مخصوصی که تیغه‌های باریک و تیزی دارد قسمت‌های خالی ابرو با جوهر و رنگ پر می‌شود. ماندگاری این روش بین 6 ماه تا 2 سال می‌باشد.

تاتو ابرو از جمله روش‌های بسیار قدیمی است که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. در این روش با استفاده از سوزن‌های مخصوصی رنگ به شکل مستقیم به پوست داخلی ابرو تزریق می‌شود که با وجود رنگ‌های مناسب ابرو ضخیم و غیر طبیعی به نظر می‌رسد.

61 min
کاشت ابرو کلینیک آمون

کاشت ابرو روی تاتو یا هاشور امکان پذیر است؟

بله، کاشت ابرو به‌راحتی روی تاتو قابل انجام است و نیازی نیست که رنگ دانه‌هایی که از قبل ایجاد شده است از بین برود. بنابراین افرادی که قبلاً تاتو یا هاشور انجام داده‌اند می‌توانند بدون نگرانی کاشت ابرو را انجام دهند. 

رنگدانه‌هایی که در اثر تاتو یا هاشور ایجاد شده است با ریزش ابروها خود را نشان می‌دهد و این باعث می‌شود زیبایی فرد حفظ شود. حتماً در مورد تاتو و یا هاشوری که انجام داده‌اید به پزشک خود اطلاع دهید تا پزشک شما بتواند بهترین روش را برای حفظ زیبایی ابروهای شما به کارگیرد.

59 min

عوارض کاشت ابرو

کاشت ابرو به‌مانند هر عمل دیگری ممکن است دارای عوارضی باشد. باید توجه داشته باشید که اغلب عوارض کاشت ابرو نگران کننده نیست و در مدت زمان کوتاهی برطرف می‌شود. از طرفی عوارض کاشت در همه افراد به‌صورت مشابه رخ نمی‌دهد و ممکن است برای هر فرد عوارض جداگانه‌ای داشته باشد. به‌صورت کلی عوارض کاشت ابرو شامل موارد زیر می‌باشد:

تورم و کبودی: ممکن است در نواحی اطراف ابرو و چشم کبودی رخ دهد که می‌توان با کمپرس یخ و بالا نگه‌داشتن سر آن را برطرف کرد.
خارش ابروها یا ناحیه اهدا کننده: احساس خارش ممکن است برای فرد آزاردهنده باشد و ممکن است تا بهبودی کامل زخم‌ها ادامه داشته باشد. شما می‌توانید با استفاده از پمادهای مخصوص تا حد زیادی این خارش‌ها را درمان کنید.
ریزش ابروها: تا دو هفته بعد از کاشت، ابروها دچار ریزش می‌شود که البته این جزء فرآیند طبیعی کاشت ابرو است.
رشد سریع ابروهای کاشته شده: ابروهایی که تازه کاشته می‌شود نسبت به ابروهای طبیعی فرد سرعت رشد بیشتری دارد و ممکن است لازم باشد فرد هر از چند گاهی آن‌ها را کوتاه کند.
پوسته پوسته شدن در ابروها: کاشت فولیکول‌های مو باعث کاهش تولید چربی در ناحیه پیوند می‌شود و این باعث خشکی و پوسته پوسته شدن پوست زیر ابرو می‌شود که کاملاً طبیعی و بی‌خطر است.
جوش یا ایجاد فولیکولیت در ابروها: ضایعات پوستی ممکن است به‌صورت دانه‌های قرمز رنگ بر روی ابروها ایجاد شود که سریعاً درمان می‌شود.

هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو به‌مانند سایر عمل‌های زیبایی به عوامل متعددی بستگی دارد. بنابراین هر فرد در مقایسه با فرد دیگر هزینه متفاوتی باید برای کاشت بپردازد. نکته مهم اینجاست که امروزه مراکز متعددی برای کاشت ابرو وجود دارد و حتی سالن‌های زیبایی محلی نیز کاشت را انجام می‌دهند. 

هزینه کاشت ابرو

این سالن‌ها برای کاشت مناسب نیستند و بهتر است که افراد حتماً به کلینیک‌های معتبر مراجعه کنند. شاید سالن‌های زیبایی و کلینیک‌های نامعتبر هزینه کمتری از شما بگیرند ولی نتیجه مد نظر را به شما تحویل نمی‌دهند و شما دچار عوارض جبران‌ناپذیری خواهید شد. 

شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک آمون با یک جلسه معاینه و مشاوره رایگان از چند و چون کاشت ابرو و هزینه کاشت ابرو مطلع شوید. عوامل مؤثر بر هزینه کاشت ابرو عبارت است از:

کلینیک انتخابی: هر چقدر شما کلینیک معتبرتر و با امکانات بیشتر را برای انجام کاشت ابرو انتخاب کنید هزینه کاشت ابرو نیز بالاتر خواهد بود. اما این ارزشش را دارد. چرا که کلینیک‌های معتبر خدمات فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهند و شما به‌صورت تضمین شده می‌توانید کاشت ابرو خود را انجام دهید.
روش کاشت ابرو: کاشت ابرو به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که طبیعتاً هزینه متفاوتی نیز دارد. پزشک متخصص بعد از معاینه شما روشی که برای شما مناسب‌تر است را انتخاب می‌کند و شما دچار کمترین عوارض خواهید شد.
پزشک انتخابی: طبیعتاً نوع پزشکی که انتخاب می‌کنید بر هزینه کاشت ابرو مؤثر است. حتماً سعی کنید پزشک مجربی را برای انجام کاشت انتخاب کنید. چرا که پزشک مهم‌ترین عاملی است که بر روی نتیجه کاشت ابرو مؤثر است.
نوع و میزان ریزش ابرو: ریزش ابرو انواع مختلفی دارد و در افراد مختلف به میزان متفاوتی رخ می‌دهد. بنابراین بسته به نوع و میزان ریزش نیز زمان کاشت ابرو متغیر خواهد بود و هزینه آن نیز متفاوت خواهد بود.
تعداد موهای پیوندی: تعداد فولیکول‌های کاشته شده نیز بر روی هزینه کاشت ابرو مؤثر است.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

کلام آخر

کاشت ابرو اگر در کلینیک‌های معتبر مثل کلینیک آمون انجام شود می‌تواند زیبایی را به‌صورت شما هدیه بدهد. کاشت ابرو توسط پزشک متخصص و با روش‌ها و دستگاه‌های مدرن انجام می‌شود. 

کلینیک تخصصی آمون با داشتن مجوز از وزارت بهداشت یکی از بهترین گزینه برای انجام کاشت ابرو است. شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه کاشت ابرو به این کلینیک مراجعه کنید و یا با تلفن کلینیک تماس بفرمایید.

سئوالات متداول

افرادی که دارای موهای نازک و کم‌پشت هستند و احساس می‌کنند این موضوع زیبایی ظاهری‌شان را تحت تأثیر قرار داده است، می‌توانند کاشت ابرو انجام دهند. البته برای انجام کاشت ابرو، فرد نباید به بیماری‌های خونی مبتلا باشد​​.

برای کاشت ابرو و کاشت مو دو تکنیک وجود دارد که به طور معمول از آن‌ها استفاده می‌شود: روش‌های FIT و FUT​​.

کاشت ابرو نیاز به بیهوشی ندارد و فقط کافی است بی‌حسی موضعی برای فرد انجام شود. در حین انجام کاشت بیمار کاملا هوشیار است​​.

عمل کاشت ابرو یک عمل سرپایی است که برای انجام آن حدوداً ۶ ساعت زمان نیاز می‌باشد. این مدت زمان بر اساس عوامل مختلفی برای هر کس تغییر می‌کند. گاهی برای برخی افراد با توجه به تعداد گرافت‌ها این مدت زمان کمتر یا بیشتر می‌شود​​.

با توجه به متدهای مختلف کاشت ابرو، روش کار متفاوت است اما در هر روش ابتدا از سر موهای سالم و ضخیم برداشته می‌شود و سپس از فولیکول آن‌ها برای کاشت استفاده می‌گردد. فولیکول‌ها توسط میکروسکوپ‌های مخصوص تقسیم‌بندی می‌شوند. کاشت ابرو به صورت تار به تار بوده و به جهت ابرو کاشته می‌شود تا پس از رشد ظاهری زیبا و طبیعی داشته باشد​​.

Yes, the results of eyebrow transplantation are permanent, enduring, and lifelong. The hairs continue to grow for the rest of the person’s life​​.

Yes, eyebrow transplantation can be successfully performed over a tattoo, microblading, or shading, with high precision and care, resulting in excellent outcomes​​.

به این مطلب چقدر امتیاز می‌دهید؟

تعداد امتیاز مورد نظر خودتون را اتخاب کنید

میانگین امتیازها 4.1 / 5. تعداد رای‌ها : 258

دیدگاهتان را بنویسید