بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > ژل لب : تزریق ژل لب طبیعی- معرفی انواع برندها + هزینه

تزریق ژل لب طبیعی- معرفی انواع برندها + هزینه

تزریق ژل لب

این‎ روزها داشتن لب‎‌های برجسته، جزء معیارهای زیبایی به‌شمار می‌رود و افراد زیادی تمایل به تغییر فرم و حجم لب‎‌های خود دارند. گاهی نیز براثر افزایش سن، لب‎‌ها فرم شاداب و حجم بافتی خود را از دست داده و دچار افتادگی می‎‌شوند یا در برخی افراد به‎ صورت مادرزادی، لب‌‎ها حالتی کم‎ حجم و فرمی باریک دارند؛ که همۀ این‎ها باعث می‎‌شوند، مردم به فکر راهی برای برجسته‎‌تر کردن لب‎‌ها و تغییر فرم آن باشند.

تزریق فیلر لب، از راه‎‌های کم تهاجمی و کم‎ خطر است که می‎‌توان از آن برای برجسته کردن لب‎‌ها، تغییر فرم آنها، افزایش ارتفاع و نیز حجیم‎‌تر کردن لب‎‌ها استفاده کرد و جذابیت و زیبایی چهره را افزایش داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات تزریق ژل لب و پاسخگویی به سئوالات متداول متقاضیان این عمل، پیشنهاد می‎‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

چاره این مشکل تزریق ژل لب است. پزشکان متخصص بسته به شکل ظاهری فرد، لب‌های او را حجیم می‌کنند و با تزریق ژل های مخصوصی زیبایی را به او برمی‌گردانند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ژل لب چیست؟

یکی از راه‌های طبیعی برای زیبایی بخشیدن به فرم لب‌ها و تغییر اندازه آن‌ها تزریق ژل یا فیلر است. ژل لب ماده‌ای است که برای فرم دهی به لب‌های شما آماده شده است و از مواد طبیعی و بی‌خطر در تهیه آن استفاده شده است. 

تزریق ژل لب با استفاده از سرنگ‌های مخصوص و توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. توصیه می‌شود تزریق ژل لب را در کلینیک‌های معتبر مثل کلینیک آمون انجام دهید. دکتر علیرضا یارقلی و دکتر پروین متوسلین از پزشکان با مهارت مجموعه آمون هستند که بارها تزریق ژل لب را انجام داده‌اند و مهارت خوبی در این زمینه دارند.

ژل لب نچرال
تزریق ژل لب

مدل‌های مختلف تزریق ژل لب

برای تزریق ژل لب مدل‌های مختلفی استفاده می‌شود که این مدل‌ها عبارت است از:

تکنیک قلبی: در این تکنیک لب‌ها به شکل قلب درمی آیند که زیبایی خاصی به‌صورت شما می‌بخشد.
تکنیک عروسک روسی: در این روش لب‌ها به‌صورتی ظریف و با حجم بیشتر در مرکز لب درمی‌آید. شکل لب‌ها دقیقاً شبیه عروسک روسی می‌شود.
تکنیک لب عروسکی: در این روش لب پایین شما حجیم‌تر از لب بالا می‌شود و فرم لب‌ها جذاب و منحصر به فرد می‌شود. 
مدل فانتزی: در این مدل، لب‎‌ها به‎ صورتی غیرطبیعی حجیم و برجسته می‎‌شوند.
مدل سوتی: در این فرم، لب‎‌ها به‎ صورتی با ژل پر می‎‌شوند که در میان آنها فضایی خالی ایجاد شود.
مدل گرد: تزریق ژل لب در این مدل به‎ گونه‏‌ای انجام می‎‌گیرد که لب بالایی حجیم‎‌تر از لب پایین باشد و لب‎‌ها حالتی گرد پیدا کنند.
مدل چاک‎دار: مدلی است که در آن، قسمت وسط لب پایین در اثر تزریق ژل، حالتی چاک‎دار پیدا می‎‌کند.
تزریق ژل به گوشۀ لب‌ها: تزریق ژل در این مدل به‎ صورتی است که اندازۀ لب‎‌ها در اثر ایجاد خطای‌ دید، کوچک‌‎تر به‎ نظر برسند.

ما با شما تماس خواهیم گرفت.

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرد.

شما چی ترجیح می‌دید؟(ضروری)

معرفی برندهای مختلف ژل لب

برای معرفی بهترین برند ژل و انتخاب بهترین نوع آن بهتر است که با انواع آن آشنا شویم. ژل لب‌های موجود در بازار انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید بسته به سلیقه و نظر پزشک خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. انواع برندهای ژل لب عبارت است از:

ژل لب پرفکتا: این ژل از دسته فیلرهای پوستی اسید هیالورونیک است که برای از بین بردن چروک‌های صورت نیز استفاده می‌شود. این ژل لب فوری و طبیعی است و ساخت کشور فرانسه است.
ژل لب تئوسیال: این فیلر مبتنی بر اسید هیالورونیک اسید و ماندگاری آن بیش از سایر فیلرهاست.
ژل لب ژوویدرم: ژوویدرم از جمله امن‌ترین فیلرهای بازار است که حجم بسیار مناسبی به لب‌ها می‌دهد.
ژل لب استایلج: نوعی فیلر با فناوری کراس لینک است که ماندگاری 6 الی 24 ماه دارد.
ژل لب کره ای رووفیل: این ژل لب خاصیت ضد التهابی خوبی دارد و ماندگاری آن 12 ماهه می‌باشد.
ژل لب رستلین: قیمت این ژل نسبت به سایر ژل‌ها بالاتر است و ماندگاری حدوداً 6 ماهه دارد.
ژل لب بلترو: ماندگاری این روش بین شش الی دوازده ماه است و خود شامل چندین مدل است.

در کلینیک آمون از بهترین انواع ژل‌ها استفاده می‌شود و پزشک متخصص بسته به نوع لب‌های شما بهترین ژل را به شما پیشنهاد می‌دهد. بنابراین خیال شما بابت انتخاب برند ژل لب راحت خواهد بود.

نمونه قبل و بعد ژل لب
نمونه قبل و بعد ژل لب

ماندگاری ژل لب

به‌طورکلی عمل تزریق ژل لب در حدود 6 الی 18 ماه ماندگاری دارد و اگر افراد آن را در کلینیک‌های معتبر انجام دهند، می‌توانند نتیجه مؤثرتری بگیرند.

مزایای تزریق ژل لب

تزریق ژل لب یکی از عمل‌های کم‌هزینه، آسان و کاربردی زیبایی است که انجام آن تأثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی فرد دارد. از جمله مزایای تزریق ژل لب می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

کبودی کم: کبودی و ورم تزریق ژل‌های هیالورونیک اسید از بقیه فیلرها کمتر است.
ماندگاری قابل قبول: هر چند نتایج تزریق ژل لب دائمی نیست ولی شما می‌توانید نتایج آن را به مدت 1 الی 2 سال بر روی صورت خود ببینید.
امکان کنترل آسان حجم لب: پزشک متخصص می‌تواند حجم ژل قابل تزریق را تنظیم کند و نتیجه دلخواه را برای فرد رقم بزند.
عدم ایجاد آلرژی: موادی که در ژل‌های تزریق شده به کار رفته است از موادی است که در بدن ما وجود دارد و این باعث می‌شود حساسیتی برای فرد ایجاد نشود.

عوارض تزریق ژل لب

بدلیل خون‌رسانی زیاد در لب‌ها احتمال خون‌مردگی در این ناحیه افزایش می‌یابد که البته با استفاده از کمپرس یخ این مورد از بین می‌رود. در هنگام تزریق ژل لب از بی‌حسی استفاده می‌شود که ممکن است تا 45 دقیقه لب‌های شما را دچار بی‌حسی کند.

ممکن است تا یک هفته بعد از انجام تزریق ژل لب‌های شما دچار کبودی شود که این مورد در همه افراد دیده نمی‌شود. قرمزی و تورم نیز از دیگر عوارض تزریق ژل لب است که تا چند روز بعد از انجام تزریق از بین می‌رود. 

ممکن است بعد از عمل شما احساس کنید که لب‌های شما متقارن نیست و حجم تزریق به‌صورت یکنواخت نبوده است که این مورد بعد از چند روز از بین می‌رود.

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

تزریق ژل لب درد محدودی دارد که با استفاده از داروهای موضعی بی‌حسی این درد به کمترین حد ممکن می‌رسد. در کلینیک‌های معتبر، پزشک از کرم بی‌حسی برای تزریق ژل لب استفاده می‌کند که برای کاهش درد بسیار مؤثر است. 

همچنین در کلینیک‌های معتبر از سوزن‌های مخصوص و با کیفیتی استفاده می‌شود که باعث می‌شود شما درد کمتری احساس کنید.

تزریق ژل لب کلینیک آمون
تزریق ژل لب

زمان مناسب برای تزریق مجدد ژل لب

ژل‌های هیالورونیک از نوع جذبی است و بعد از چند ماه جذب لب می‌شود و برای افرادی که بعد از مدتی ممکن است نظرشان عوض بشود مناسب است. در این حالت باید چند ماه صبر کرد تا دوباره بتوان مجدد ژل را تزریق کرد. 

برای این کار آنزیم هیالورونیداز به درون لب تزریق می‌شود تا فرآیند تجزیه هیالورونیک اسید با سرعت انجام شود و بعد از چند روز لب‌ها به شکل اول بازمی‌گردد.

بهتر است که زمانی برای تزریق مجدد ژل لب اقدام کنید که 25 الی 30 درصد از حجم ژل قبلی بر روی لب شما مانده باشد. این کار باعث می‌شود تا چهره شما مداوم تغییر نکند و کسی متوجه تغییر حالت لب‌های شما و تغییر چهره شما نشود.

حجم ژل مورد نیاز برای لب چقدر است؟

یک پزشک خوب در مورد حجم ژل مورد نیاز با شما مشورت می‌کند. اما عموماً بین 0.5 الی 3 سی سی برای تزریق لازم است که پزشک بسته به نیاز شما و در لب بالا و پایین حجم مختلفی از ژل را تزریق می‌کند. تزریق بیش از این مقدار حالت طبیعی لب‌های شما را از بین می‌برد.

فیلر لب
فیلر لب

دلیل گلوله‌ای شدن ژل لب چیست ؟

گلوله شدن ژل لب ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که مهم‌ترین علت آن این است که شما کلینیک و پزشک مناسبی برای تزریق ژل لب انتخاب نکرده‌اید. تزریق بیش از اندازه باعث گلوله شدن لب بعد از تزریق می‌شود که به اصطلاح به آن سفت شدن ژل تزریق شده نیز می‌گویند. 

تزریق باید توسط پزشک با مهارت انجام شود تا گلوله‌ای شدن ژل لب اتفاق نیفتد. ژل لب به خودی خود تمایل به جذب آب دارد که باعث گلوله‌ای شدن می‌شود. اگر شما بعد از عمل دچار گلوله‌ای شدن ژل لب شدید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

کلینیک آمون

تزریق ژل یا چربی؟

سؤال بسیاری از افراد در هنگام انجام عمل زیباسازی این است که کدام‌ یک از روش‌های تزریق چربی و تزریق ژل بهتر است و چه تفاوت‌هایی بین تزریق ژل و تزریق چربی وجود دارد؟ 

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که در تزریق چربی، چربی از بدن خود شما برداشته می‌شود و با بدن شما سازگاری خوبی دارد و ماندگاری آن نیز طولانی مدت است. البته به علت ویسکوزیته بالا احتمال عدم تقارن در لب وجود دارد و ممکن است دوره نقاهت طولانی‌تری نیز داشته باشد.

در مورد تزریق ژل لب نیز بافت لب‌ها به‌خوبی شکل می‌گیرد و با استفاده از مقدار ژل می‌توان میزان حجم را تنظیم کرد. برداشت بافت چربی ممکن است به روش‌های پیچیده‌تری نیاز داشته باشد که ممکن است بر زیبایی فرد تأثیر منفی بگذارد. 

تزریق ژل را در چند جلسه می‌توان انجام داد و تورم و کبودی آن در مدت کوتاهی از بین می‌رود. بنابراین در پاسخ به این سؤال که ژل لب بهتر است یا چربی باید بگوییم که تزریق ژل لب خطرات کمتری دارد و می‌تواند گزینه بهتری باشد.

تزریق ژل لب طبیعی
ژل لب جذاب

کاندید مناسب و غیر مناسب برای انجام تزریق ژل لب چه کسانی هستند؟

تزریق ژل لب یک عمل زیبایی است و همه افراد می‌توانند برای زیبایی آن را انجام دهند. در حقیقت افرادی که از فرم لب‌های خود راضی نیستند می‌توانند این عمل را انجام دهند. برای اطلاعات بیشتر در جدول زیر افراد مناسب و نامناسب برای تزریق ژل لب را می‌آوریم.

  • افراد مناسب برای انجام تزریق ژل لب
  • افرادی که دارای لب‌های نازک هستند.
  • افرادی که لب‌های بالا و پایین نامتوازن دارند.
  • افرادی که با افزایش سن دچار افتادگی لب‌ها شده‌اند.
  • افرادی که دچار کاهش حجم لب شده‌اند.

افراد نامناسب برای انجام تزریق ژل لب

  • افراد دیابتی
  • افرادی که مشکلات انعقاد خون دارند.
  • افرادی که دارای عفونت‌های دهانی و تبخال هستند.
  • افرادی که دچار بیماری خاص مثل لوپوس هستند.

تزریق ژل لب یکی از مؤثرترین راهکارهای افزایش زیبایی لب است که امروزه توسط خانم‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تزریق ژل لب می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی فرد داشته باشد. 

تزریق ژل لب با کمترین هزینه بهترین نتیجه را برای افراد به دنبال دارد و به همین دلیل امروزه مورد توجه همگان قرار گرفته است.

ژل لب نچرال
تزریق چربی به لب

از بین بردن ژل لب در خانه

ممکن است بعضی از افراد از شکل و فرم لب‌ها بعد از تزریق ژل لب راضی نباشند. افراد برای این مورد می‌توانند از روش‌های از بین بردن ژل لب در خانه استفاده کنند. 

یکی از این روش‌ها ماساژ لب‌هاست که ژل تزریق شده به‌آرامی از بین می‌رود. روش‌های دیگری نیز برای از بین بردن ژل لب وجود دارد که بهترین روش تخلیه ژل لب در کلینیک‌های معتبر است.

آنزیم یا تخلیه ژل لب چگونه است؟

برای از بین بردن ژل لب، پزشکان متخصص آنزیم‌های مخصوصی را به لب‌های شما تزریق می‌کنند که کار این آنزیم‌ها این است که ژل لب شما را در خود حل کند. 

در نتیجه با کمترین خطر و عوارض، ژل لب شما خودبه‌خود حل می‌شود و از بین می‌رود. بنابراین بهتر است که تخلیه ژل لب در کلینیک‌های معتبر و توسط پزشکان متخصص انجام شود.

ژل لب نچرال دکتر یارقلی
ژل لب طبیعی

توصیه‌های پیش از تزریق ژل لب

توصیه‎‌هایی وجود دارد که برای دست‎یابی به نتایج مطلوب و مورد انتظار از تزریق فیلر لب، باید قبل از انجام عمل مورد توجه قرار گیرند. مواردی نظیر:

  • انتخاب کلینیک مجهز به امکانات پیشرفته و روز دنیا با پزشکانی متبحّر
  • شرکت در جلسات مشاورۀ اولیه و مطلع کردن پزشک از سوابق بیماری، مصرف دارویی خاص و حساسیت‎‌های دارویی
  • پرهیز از مصرف داروهای رقیق‎ کنندۀ خون مانند آسپرین و وارفارین، 2 هفته قبل‎ از تزریق ژل
  • عدم استعمال دخانیات و مصرف الکل، حداقل 1 هفته قبل ‎از تزریق ژل

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب

نکاتی که به آن اشاره خواهیم کرد مهم‌ترین نکات مراقبتی است که بهتر است بعد از انجام تزریق ژل لب آن‌ها را انجام دهید. این نکات عبارت است از:

  • 24 الی 48 ساعت بعد از عمل از ورزش شدید خودداری کنید.
  • تا 48 ساعت بعد از درمان از حمام رفتن، سونا و جکوزی خودداری کنید.
  • تا 24 ساعت بعد از درمان از آرایش لب‌ها خودداری کنید.
  • سیگار و الکل مصرف نکنید.
  • هیدراته بمانید. آب و نوشیدنی‌های فراوان بنوشید.

هزینه تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب به عوامل مختلفی همچون تجربه پزشک متخصص، نوع ماده تزریقی و ناحیه‌های مختلف لب برای تزریق بستگی دارد. بنابراین نمی‌توان هزینه ثابتی برای تزریق ژل لب در نظر گرفت و در افراد مختلف این هزینه متفاوت است. 

برندهای آمریکایی (ژوویدرم و رستیلن) نسبت به سایر برندها قیمت بالاتری دارند و برندهای اروپایی قیمت متوسطی دارند و قیمت‌های پایین برای ژل‌های چینی و کره ای است. 

به‌عنوان‌مثال قیمت ژل لب آمریکایی آلرگان نسبت به اسکین فیل ایتالیایی بالاتر است. اگر هم لب بالا و هم لب پایین نیاز به برجسته سازی و تزریق ژل داشته باشد ممکن است تا 3 سی سی ژل احتیاج باشد که هزینه تزریق آن بالاتر خواهد بود.

هزینه تزریق ژل لب
هزینه تزریق ژل لب

تزریق ژل لب در کلینیک تخصصی پوست و موی آمون

چنانچه به توصیه‎‌های قبل و مراقبت‏‌های بعد از تزریق ژل لب به ‎دقت عمل کنید و تزریق ژل، توسط پزشکان متبحّر و در کلینیک‎‎‌های مجهّز به امکانات پیشرفته و مدرن انجام شود، مطمئناً شاهد نتایج مطلوب‎تر و عوارض بسیار کم‎تری خواهید بود؛ که همین عوارض اندک نیز پس ‎از گذشت چند روز از بین خواهند رفت.

در کلینیک پوست و موی آمون، خدمات زیبایی از جمله تزریق فیلر لب، فرمدهی بینی با تزریق ژل، مادلینگ صورت و بوتاکس در محیطی کاملاً بهداشتی و حرفه‌‎ای انجام می‎‌شود. در این مجموعه، همواره از بهترین متریال روز دنیا که مورد تایید FDA امریکا و وزارت بهداشت هستند، برای ارائۀ خدمات زیبایی و درمانی به مراجعین محترم استفاده می‎‌گردد.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

کلام آخر

تزریق ژل لب بهترین راهکار برای ایجاد تقارن در حجم لب‌ها و ایجاد زیبایی لب‌ها در خانم‌ها و آقایان است و به دلیل اینکه کمترین عوارض را برای فرد ایجاد می‌کند مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. 

برای تزریق ژل لب به کلینیک زیبایی آمون مراجعه کنید و از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید. دکتر علیرضا یارقلی و دکتر پروین متوسلین از پزشکان بسیار خوب این مجموعه هستند که انجام تزریق ژل لب را برای شما انجام می‌دهند. تزریق ژل گونه، فیلر زیر چشم و مادلینگ صورت ، کاشت مو و کاشت ابرو و مزوتراپی از جمله خدمات دیگر کلینیک آمون است که شما می‌توانید آن را انجام دهید.

به این مطلب چقدر امتیاز می‌دهید؟

تعداد امتیاز مورد نظر خودتون را اتخاب کنید

میانگین امتیازها 4.2 / 5. تعداد رای‌ها : 145

دیدگاهتان را بنویسید