بیشتر بخوانید

پلسکر چیست ؟ دنیای درمان‌های ضد پیری، دنیایی هیجان‌انگیز است. دستاوردها و پیشرفت‌های جدید ما را قادر می‌سازد تا راه‌حل‌های مؤثرتر و کم تهاجمی‌تری برای حل مشکلات ناشی از پیری داشته باشیم. درمان‌های کاملاً شناخته‌شده‌ای مانند فیلرهای پوستی و تزریق‌های ضدچروک برای جوان‌سازیِ صورت وجود دارند، اما آیا می‌دانستید درمانی وجود دارد که مثل یک راز کاملاً محافظت شده است؟
Plexr می‌تواند در عرض چند روز، بدون جراحی، جای زخم یا سوزن، ظاهر شما را جوان کند. ادامه مطلب را بخوانید تا دریابید که چرا این درمان به‌سرعت تبدیل به یک راه‌حل ضد پیری برای مردان و زنانی می‌شود که می‌خواهند جوان‌تر به نظر برسند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

پلکسر چشم چیست؟

پوست اطراف چشم یکی از اولین مناطقی است که علائم پیری را نشان می‌دهد. این تا حدی به این دلیل است که پوست در آن نواحی بسیار نازک است و روند خطوط، چین‌وچروک و افتادگی را سریع‌تر می‌کند. متأسفانه، وقتی چشمان شما پیر و فرسوده به نظر می‌رسد، می‌تواند باعث پیری بقیه قسمت‌های صورت شما نیز شود. نکته بعدی این است که شما بسیار مسن‌تر از آنچه می‌خواهید به نظر برسید  و بسیار مسن‌تر از آنچه احساس می‌کنید، به نظر خواهید رسید.

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی، یکی از راه‌های بازگرداندنِ ظاهری جوان‌تر به چشم‌هایتان است. در واقع، سالانه تعداد زیادی عمل بلفاروپلاستی در ایران برای ازبین‌بردن چین‌وچروک و بلندکردن پلک‌های افتاده انجام می‌شود. اما اگر نمی‌خواهید جراحی کنید ولی می‌خواهید پوستی صاف‌تر و جوان‌تر داشته باشید، باید چه‌کار کنید؟

این زمانی است که سیستم پیشرفته Plexr می‌تواند به شما کمک کند تا ظاهر خود را تغییر دهید. پلکسر یک پیشرفت انقلابی در درمان جوانسازی پوست است. تا سال 2014 که Plexr برای اولین‌بار راه‌اندازی شد، تنها راه‌حل موجود برای شل شدن پوست پلک، جراحی تهاجمی و گران‌قیمت بود. اما امروزه می‌توانید در کمتر از یک ساعت پوستی صاف و حجیم داشته باشید؛ بدون نیاز به برش و خطرات مرتبط با آن و دوره نقاهت طولانی!

پلکسر

جوانسازی با دستگاه پلکسر چگونه است؟

Plexr که به آن لیفت چشم پلاسما نیز گفته می‌شود، از انرژی پلاسما برای ایجاد زخم‌های کوچک در مناطق دارای افتادگی و چروکیده پوست استفاده می‌کند. این زخم‌های ریز پاسخ طبیعی پوست شما را به‌دنبال دارند. بنابراین بدن شما کلاژن بیشتری تولید می‌کند که به ترمیم و بازسازی پوست کمک خواهد کرد.

انرژی پلاسمای پلکسر ، پوست اضافی را تبخیر کرده و افتادگی پلک‌ها و اطراف چشم را کاهش می‌دهد. ازآنجایی‌که Plexr یک روش جراحی نیست، نیازی به بیهوشی عمومی یا بخیه ندارد و هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد. فناوری Plexr درمانگر و پزشک را قادر می‌سازد تا بر اساس آناتومی و اهداف درمانی فردی شما به نتایج بسیار طبیعی دست یابد. پلکسر می‌تواند یک درمان عالی و موثر برای کسانی باشد که می‌خواهند:

  • چین‌وچروک صورت را صاف کنند.
  • افتادگی دور چشم را کاهش دهند یا از بین ببرند.
  • نواحی پیر یا فرسوده دور چشم را جوان کنند.
  • Plexr می‌تواند افتادگی شدید را که ممکن است بینایی شما را مختل کند از بین ببرد.

برای درمان پلک‌های کلاه‌دار و افتاده، Plex فوراً پوست اضافی پلک بالا یا پایین را کاهش می‌دهد و همچنین هرگونه پوست اضافی در ناحیه خارجی اطراف چشم را کوچک می‌کند. این درمان حتی هرگونه خطوط ریز را در گوشه چشم و استخوان گونه (خطوط صورت که معمولاً به‌عنوان پای کلاغی یا پنجه کلاغی شناخته می‌شود) بهبود می‌بخشد.

بر خلاف جراحی سنتی، هزینه پلکسر پایین است و بدون برش، بدون برداشتن پوست یا چربی اضافی و در مورد درمان‌های چشمی، بدون تغییر در ماهیچه چشمی پلک‌ها انجام می‌شود. این مزیت شما را از تمام خطرات ناشی از جراحی سنتی در امان نگه می‌دارد.

ما با شما تماس خواهیم گرفت.

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرد.

شما چی ترجیح می‌دید؟(ضروری)

آیا Plexr دردناک است؟

خیر، Plexr یک درمان راحت است که بسیاری از بیماران می‌توانند در هر ساعت از روز آن را در برنامه خود جای دهند. قبل از شروع درمان از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود؛ بنابراین کاملاً بدون درد است. برخی از افراد پس از درمان احساس سوزش یا گزگز خفیفی را تجربه می‌کنند، اما این مشکل به‌راحتی با ژل خنک‌کننده کنترل می‌شود.

Plexr چه چیزهای دیگری را می‌تواند درمان کند؟

Plexr بیشتر به‌عنوان یک جایگزین برای جراحی پلک (بلفاروپلاستی) استفاده می‌شود. این درمان می‌تواند پلک‌های کلاه‌دار یا افتاده را سفت کند و چشم‌هایی بازتر و جوان‌تر را به شما بدهد. از ابتدا تاکنون، Plexr از نظر محبوبیت با جراحی سنتی رقابت کرده است. ازآنجایی‌که Plexr به طور قابل‌توجهی مقرون‌به‌صرفه‌تر است، زمان بهبودی سریع‌تری دارد و می‌تواند مناطق بزرگ و کوچک را درمان کند، در درمان نیز مؤثرتر عمل می‌کند. موارد زیر را می‌توان با کمک Plexr درمان کرد:

خطوط سیگاری

خطوط سیگاری یا خطوط لب، خطوط کوچکی هستند که به‌صورت عمودی از لبه‌های بیرونی شما ظاهر می‌شوند. برخلاف نام، خطوط سیگاری فقط مختص افراد سیگاری نیست (اگرچه اثرات نیکوتین این موضوع را تشدید می‌کند).

خطوط ظریف و چین‌وچروک

کاهش کلاژن و الاستین در پوست شما منجر به ایجاد خطوط ظریفی مانند خطوط پنجه کلاغی، خطوط ماریونت، خطوط ابرو و سایر موارد می‌شود. این خطوط می‌توانند شما را مسن‌تر و خسته‌تر نشان دهند.

42 min

خال‌ها

خال‌ها می‌توانند باعث شوند که احساس عدم اعتمادبه‌نفس داشته باشید.

وروکاس

زگیل‌های کف پا یا وروکاس می‌توانند دردناک باشند و از حضور شما در برخی فعالیت‌ها جلوگیری ‌کنند. از مزایای پلکسر در این زمینه استفاده کنید.

اسکارهای کلوئیدی

اسکارهای کلوئیدی ناشی از رشد بیش از حد بافت اسکار هستند. این اسکارها به دنبال بیماری‌های پوستی مانند آکنه شدید، سوراخ کردن یا عفونت‌های پوستی ایجاد می‌شوند.

کشش پوست

هنگامی که به‌سرعت لاغر یا چاق می‌شوید، تولید کلاژن طبیعی بدن شما به آن اندازه مؤثر نیست که مانع از کشیدگی و جمع‌شدن پوست شود. بنابراین روی شکم، پاها و بازوهای خود، با نوارهای عمیق و ناهمواری روبه‌رو خواهید شد.

جای جوش

مدت‌ها پس از برطرف‌شدن آکنه، می‌توانید با جای جوش دست‌وپنجه نرم کنید. این لکه‌ها می‌توانند شما را مضطرب و خجالتی کنند.

افتادگی ناف

شادی ناشی از کاهش وزن با پوستی که تغییر شکل داده است، کم‌رنگ می‌شود. اغلب، در اثر کاهش وزن قابل‌توجه، با افتادگی پوست در ناحیه ناف روبه‌رو می‌شوید.

افتادگی پلک

پوست لطیف اطراف چشم معمولاً اولین چیزی است که علائم پیری را نشان می‌دهد. برای بسیاری از افراد، این می‌تواند با ایجاد کیسه‌های پوستی درست بالای حفره چشم همراه باشد و ظاهری نامناسب و افتاده را به ارمغان بیاورد.

برچسب‌های پوستی

برچسب‌های پوستی زائده‌های اضافی کوچک پوستی هستند که ضرری ندارند؛ اما ممکن است خجالت‌آور یا ناراحت‌کننده باشند.

پلکسر

سوالات متداول

ازآنجایی‌که سلول‌های پوست شما در این روش تصعید می‌شوند (به گاز تبدیل می‌شوند)، نتایج درمان به‌اندازه یک جراحی سنتی طولانی‌مدت است. همچنین، این درمان بدن شما را تشویق می‌کند تا کلاژن جدیدی در ناحیه تحت درمان تولید کند که این به‌مرور زمان باعث افزایش حجم می‌شود. برای حذف برچسب‌های پوستی، خال‌ها و خال‌کوبی‌ها، Plexr یک راه‌حل دائمی ارائه می‌دهد.

معمولاً فقط یک جلسه جهت کاربرد پلکسر برای درمان خطوط ریز و نواحی کوچک‌تر موردنیاز است، بااین‌حال، اگر به دنبال تحول چشمگیرتری هستید یا ناحیه‌ای که می‌خواهید درمان شود بزرگ است، شاید به درمان‌های بیشتری نیاز باشد. ما در کلینیک آمون شما را در طول مشاوره راهنمایی کنیم تا ایده بهتری در مورد اینکه چگونه می‌توانیم به نتیجه مطلوب برسیم، داشته باشید.

شایع‌ترین عارضه جانبی گزارش شده تورم ناحیه است. این عارضه را می‌توان با کمپرس سرد و یا داروی ضدالتهابی کنترل کرد، بااین‌حال، اگر گرما و قرمزی وجود داشت، باید با مشاور و پزشک خود تماس بگیرید و مساله را مطرح کنید.

پس از درمان به شما آموزش داده می شود که پمادهای مناسب را در ناحیه مورد نظر بمالید تا بهبودی حاصل شود. به مدت 2 تا 3 هفته بعد از این، قرمزی، پوسته پوسته شدن و خارش ناحیه تحت درمان رفع می‌شود.

توصیه نمی‌شود که در همان روز درمان‌های اضافی انجام دهید، بااین‌حال، Plexr را می‌توان با تعدادی از درمان‌های ضدپیری دیگر جفت کرد تا ظاهر شما را کاملاً تغییر دهد. محبوب‌ترین ترکیب‌ها شامل فیلرهای پوستی برای کمک به ایجاد ظاهری جوان‌تر، پروفایلو برای افزایش تولید کلاژن و الاستین پوست و هایفو صورت است.

قبل از درمان پلکسر، پزشک ناحیه را بی‌حس می‌کند، بنابراین می‌توانید در طول درمان آرام و راحت بمانید. هنگامی که پلک‌های شما بی حس شد، پزشک از دستگاه Plexr دستی برای ایجاد یک سری زخم‌های ریز در سراسر ناحیه درمان استفاده می‌کند. بسته به‌اندازه ناحیه تحت درمان، درمان شما ممکن است تا یک ساعت یا کمتر از 20 دقیقه طول بکشد.

پس از آن، در مراحل اولیه بهبودی، قرمزی و تورم خفیف در آن ناحیه خواهید داشت. همچنین در طی درمان با پوسته یا پوسته‌پوسته شدن روی زخم‌های کوچک روبه‌رو خواهید شد. بسیار مهم است که چشمان خود را مالش ندهید یا دلمه‌های ایجاد شده را فشار ندهید، زیرا آنها نقش مهمی در بهبود و بازسازی بافت پوست دارند. پزشک به شما پماد مخصوصی می‌دهد که روی پلک‌هایتان بمالید تا خارش را کاهش داده و بهبودی را تسریع کند. شما همچنین باید از قرارگرفتن در معرض نور مستقیم خورشید جلوگیری کنید.

فقط با یک جلسه Plexr نتایج را خواهید دید. اگرچه ممکن است در چند روز اول متوجه تفاوت اولیه شوید، بیشترین اثرات معمولاً در حدود سه هفته قابل‌مشاهده است. بسته به اهداف شخصی خود، ممکن است از حداکثر سه جلسه بافاصله چند هفته بهره‌مند شوید.

لطفاً در مورد هر دارویی را که مصرف می‌کنید به متخصص زیبایی و پزشک خود اطلاع دهید. آنها باید بدانند که آیا آنتی‌بیوتیک، رقیق‌کننده خون یا ایزوترتینوئین مصرف می‌کنید یا خیر. اگر عفونت‌های فعال یا زخم‌های باز در ناحیه موردنظر برای درمان دارید، نمی‌توانید تحت درمان قرار بگیرید. باید برای مرخصی گرفتن از کار آماده باشید. پس از درمان، تا چند روز صورت شما متورم خواهد شد. همچنین پوسته سیاه یا قهوه‌ای روی ناحیه تحت درمان خواهید داشت که تا دو هفته پس از درمان باقی می‌ماند.

41 min

مزایای پلکسر چیست؟

معایب بسیار کمی برای پلکسر وجود دارد. این درمان تمام مزایایی را که جراحی سنتی ندارد، به شما ارائه می‌دهد، از جمله ناراحتی و درد کمتر، حذف خطرات جراحی سنتی، سرعت بهبودی بسیار سریع‌تر و هزینه بسیار کمتر.

ما در کلینیک آمون این درمان را ارائه می‌دهیم و معتقدیم که روشی بسیار مؤثر برای درمان برخی از مشکلات پوستی است. این یک روش غیرتهاجمی با زمان بسیار کم است.

برخلاف روش‌های سنتی لیفت دور چشم، Plexr شامل بریدن پوست، بخیه زدن یا دوره نقاهت طولانی نیست. هیچ جای زخمی در ناحیه وجود ندارد و نتایج دائمی است. Plexr درمان طبیعی‌تری نسبت به جراحی است که از فعل‌وانفعالات بدن شما برای تقویت و افزایش اثر درمان استفاده می‌کند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

کلام آخر

Plexr با سطوح بسیار بالایی از رضایت بیمار همراه است. در واقع، در یک مطالعه روی 80 بیمار که برای سفت کردن پلک تحت درمان با Plexr قرار گرفتند، هر بیمار با استفاده از سیستم امتیازدهی 1 تا 5، رضایت خود را در بالاترین سطح ارزیابی کرد.مثل هر عمل زیبایی دیگر، انتخاب کلینیک بسیار مهم است.

کلینیک آمون با برخورداری از امکانات پیشرفته و متخصصان با تجربه، بهترین نتیجه را برای شما رقم می‌زند. اگر می‌خواهید درباره Plexr بیشتر بدانید با مشاوران ما تماس بگیرید و بصورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید